קרדיט: shukimeir.co.il

אתם בעלי חנות כבר שנים רבות, ואתם שמים לב שאחוז המכירות הולך ויורד. תמיד יש מתחרים, ולעיתים ישנה עלייה במחירים, אבל עדיין, משהו קרה בתקופה האחרונה ואתם מרגישים שאתם חייבים לעשות שינוי שיגרום לעלייה במכירות בחנות שלכם. בשביל זה, אנחנו חושבים שכדי לכם לקחת את שירותיו של מעצב פנים במודיעין, שיגרום לחנות שלכם לא רק להראות יפה, אלא גם לשפר את המכירות בה. שוקי מאיר, מעצב בעל ניסיון של שנים בתחום, יגרום לחנות שלכם להראות טוב, וגם לגרום לעליה במכירות.

כשנכנסים למתחם או חנות, אנחנו אוטומטית סופגים הרבה מידע על מנת ליצור רושם ראשוני. לכן, במהלך עיצוב הפנים של החנות חשוב לשים לב לפרטים הכי קטנים שיגרמו ללקוח להרגיש כאילו זאת החנות שבה הוא חייב לקנות בה, כמו גם לחזור שוב ושוב. מעצב פנים במודיעין יודע בדיוק איך לגרום לזה לקרות.

שיטת חמשת החושים

היות וכל פרט קטן הוא חשוב, מעצב במודיעין ישים דגש על חוויה בחלל הכוללת את כל החושים שלנו, על מנת להעניק לכל לקוח ולקוח חוויה כללית חיובית ולעודד רכישות.

חוש הראיה- החוש המודע ביותר שלנו. מהפרטים הגדולים כמו תאורה, צבע ורהיטים ועד הפרטים הקטנים כמו עציצים, גימור איכותי וקישוטים.
חוש הריח- כשנכנסים לחנות חשוב שיהיה ריח טוב, שמייצג את החנות. כך למשל, אם מדובר בחנות בגדים צעירה- אז ריח צעיר וחזק, אם מדובר על חנות רהיטים- ריח של ריהוט חדש ועוד.
חוש השמיעה- מוזיקה בחנות לגמרי יכולה להנעים את חווית הלקוח.
חוש הטעם- סוכריות לצד הקופות תגרום לחוויית הקניה להיות מהנה.

מעצב פנים מומחה

אם אתם מחפשים את המעצב שיגרום לחנות שלכם להיות רווחית ונעימה, שוקי מאיר הוא המעצב בשבילכם. מומחיותו של מאיר היא בבתים פרטיים, בתי יוקרה ובתי עסק כמו חנויות, מספרות, מסעדות ועוד. בזכות השירות המסור והזמין שלו, המחירים הנוחים ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש גורמים למאיר להיות מהמובילים בתחום העיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here