קרדיט - Canva

בכל פעם שמשפחה מגיעה לבית המשפט, במשפט גירושין או בכל עניין אחר, חשוב לבחור את מי שמייצג את המשפחה שלכם כך שיהיה לא רק מקצועי אלא יראה עין בעין אתכם וכיצד אתם רוצים שהדברים יתנהלו. כשאתם יושבים עם עורך דין משפחה בירושלים ומבקשים את ייצוג בתיק שלכם, אתם דנים בכל הנושא מכל היבטיו החוקיים וההשלכות של המקרה, מקבלים תמונה מלאה של ההליכים שעומדים להתקיים ואיך כדאי ומומלץ לנהוג בהם. זהו דיון אסטרטגיה שבו אתם יכולים להחליט אם עורך הדין אכן מנהל את התיק כראות עיניכם ואפשר לתת בו אמון מלא ולסמוך על המקצועיות שלו. כאשר יוצאים לדרך משפטית ופותחים בהליכים יש צעדים שחייבים לנקוט כדי להבטיח את ההצלחה שלכם וכאשר עו"ד אתי גוהר מייצגת את הלקוחות שלה היא משתפת אותם בשקיפות בכל מה שחשוב לדעת. היא תעשה למען הלקוחות שלה כל מה שנדרש כדי לקבל את התוצאות המיטביות וגם מכינה אותם למקרה שבית המשפט יחשוב ויכריע אחרת. המאבק למענכם הוא השירות הטוב ביותר שהיא מציעה לכם כדי שתוכלו להילחם על הזכויות שלכם.

זכויות הילדים למזונות

הילדים אינם אשמים לעולם בשום סכסוך זוגי ולכן זכויותיהם למזונות אינן מוטלות בספק. אלא שריבוי הסכסוכים על דמי מזונות הופכים נושא רגיש זה לאחד הנידונים ביותר בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים, ולכן נדרש מאבק נחוש ועקבי על מנת לממש זכויות אלה. עורך דין מזונות שמייצג אתכם במקרים כאלה יעשה הכל כדי להוכיח את צדקתכם אם המזונות מעוכבים או נמוכים מדי במקרה שיש צורך ביותר, או במקרים שבהם יש לעדכן אותם בגלל שינויים שונים שחלים בחיי שני בני הזוג. קביעת מזונות היא תמיד החלק הקשה ביותר שבגללו גם מתקשים להגיע להסכמות ולכן נדרש ניהול תיק אסרטיבי ביותר במקרה כזה.

ניהול המקרה שלכם בידי עורכת הדין

גם אם קשה לכם להאמין שאתם יכולים לנצח במשפט ואתם יודעים שאתם צודקים, ניהול התיק שלכם בידי עו"ד אתי גוהר יוכיח לכם שזה אפשרי. עו"ד גוהר עושה כל מה שהיא יכולה במסגרת המאבק הצודק על הזכויות שלכם ושל הילדים שלכם כדי להבטיח שתקבלו מה שמגיע לכם. הייצוג שלכם מתחיל בדיון על האסטרטגיה שלה וגישתה בפתרון סכסוכים משפחתיים וכיצד לנהל מאבק משפטי נחוש כאשר הגישור אינו עובד ונדרשת פעולה. היא מייצגת לקוחות רבים כבר שנים עד להשגת התוצאות המיטיבות שהם מקווים להן, לשביעות רצונם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here