Credit: Pixabay.com

איך אתם יכולים לצאת מהברוך במהלך השירות הצבאי?

בשירות הצבאי שלכם עשיתם המון שטויות. זאת הייתה תקופה של בחינת גבולות, ואפילו קצת התפרעות אל מול מערכות מאוד מוכשרת ומאוד מאתגרות. אבל לצבא אין סבלנות לבעיות משמעת כמו שכולנו יודעים, ולפעמים גם על הטעויות הכי קטנות אפשר להגיע למצב של כתב אישום בעבירות פליליות מורכבות. ולכן, כאשר צריך להתמודד עם אישומים כל כך מורכבים, חשוב לעבוד עם עורך דין צבאי מיומן כמו עורך דין אלון שליכטר שיכול להציע לכם ליווי אישי במגוון רחב של סיטואציות.

אם כבר הסתבכתם – אל תגרמו למצב להיות חמור יותר

בשירות הצבאי כולנו יכולים לטעות ולבצע עבירות או סירובים של פקודות שעלולים להשפיע על החיים שלנו. בדרך כלל כאשר לא מדובר על עבירה פלילית, או משפט בתוך היחידה, עונש מידתי יסיים את הסיפור ותוכלו להמשיך הלאה. אבל, כאשר אתם מסתבכים בעבירות יותר מורכבות כמו נפקדות או עבירות פליליות של אלימות, אי אפשר לוותר על שירותיו של עורך דין צבאי מומחה, מפני שהתיק שלכם מגיע לפרקליטות הצבאית ושם הסיטואציה היא הרבה יותר מורכבת. במצב כזה צריך לפעול באחריות כדי לא להחמיר את המצב. והידע של עורך הדין בתחום הוא ידע קריטי.

השמיעו את הקול שלכם רק על בסיס העצות של עורך הדין

בהנחה ואתם צריכים לעבור חקירה על נהיגה תחת השפעת אלכוהול ברכב צבאי, כל מילה שיוצאת לכם מהפה יכולה להשפיע על כתב האישום שהפרקליטות תגיש בסופו של יום. ובדיוק מהסיבה הזו, העצה המשפטית הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל, היא לשתף פעולה עם החקירה רק כאשר עורך דין שלכם מגיע אל חדר החקירות. הוא יכול להנחות אתכם מה לומר ואיך לומר את הדברים. והוא יכול לשמור על הזכויות שלכם כאשר החוקרים מנסים להפעיל מניפולציות חקירה שעלולות לסבך אתכם.

תכננו את הדרך להתמודד עם השופטים

בהנחה ואתם מגיעים למצב שבו מוגש כתב אישום, הליווי של עורך דין הוא קריטי עוד יותר במהלך המשפט. בדיוק כמו שתיאמתם את ההתמודדות עם תהליך החקירה, כך חשוב לתאם גם את האסטרטגיה שלכם להתמודד עם הטענות של השופטים לאורך הדרך. וזאת על מנת שעורך הדין יוכל לייצג את האינטרס שלכם בצורה הנכונה. אז קחו את הזמן, ועבדו ביחד עם עורך דין שלכם בשביל להתכונן למשפט כדי שתהיו מוכנים לכל סיטואציה לאורך הדרך.

עורך דין אלון שליכטר, מומחה למשפט פלילי ודיני תעבורה יכול ללוות אתכם כאשר אתם מתמודדים עם אירועים פליליים גם בתוך המערכת הצבאית. וזאת על בסיס שנים רבות של עבודה בתחום, והכרות עם המערכת הפלילית הצבאית לעומק. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד, כדי לתכנן את אסטרטגיית ההתמודדות עם התיק שלכם התקשרו: 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here