קרדיט: מגזין עסקים

בואו ללמוד איך לבחור כסאות גיימינג בצורה נכונה יותר

יושבים כל היום מול המחשב – בין אם למטרות עבודה, לימודים או פנאי – ומחפשים כיסא גיימינג איכותי? רוצים לדעת איך לבחור כיסא נוח לישיבה מול המחשב? אם עניתם שכן, אז המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

טיפים לבחירת כיסא גיימינג

אם קניתם פעם כיסאות לבית מבלי להתבסס על ביקורות, המלצות או חוות דעת, אתם וודאי כבר יודעים עד כמה קל ליפול על חברה שכיסאותיה אינם איכותיים מספיק. אז איך נמנעים מרכישת כיסא שאינו איכותי או אינו נוח? ואיך אפשר לבחור כיסא גיימינג באופן נכון ובטוח יותר? הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לבחור כיסא איכותי:

1. התבססו על המלצות של חברים וקרובי משפחה

אחת הדרכים הכי טובות כדי למצוא כיסא נוח ואיכותי לישיבה מול המחשב, היא להתייעץ עם חברים או בני משפחה. יש לכם חבר גיימר שמכור למשחקי מחשב? תרימו אליו טלפון, ותשאלו אם הוא מכיר חברה מומלצת שמוכרת כיסאות גיימינג או מותג מומלץ המייצר אותם. סביר להניח שיהיה לו לא מעט מידע חשוב ורלוונטי לשתף איתכם.

2. חפשו ביקורות וחוות דעת ברשת

גם אם אין לכם חבר גיימר שקנה לאחרונה כיסא לחדר, בטוח שתוכלו למצוא המלצות וחוות דעת ברשת. חפשו בגוגל "המלצות לכיסאות גיימינג" או חפשו נקודתית מותגים או חברות שאתם יודעים שהן מייצרות או מוכרות כיסאות מסוג זה. כך תוכלו לבדוק האם המותג שמייצר את הכיסאות נחשב לאיכותי, והאם החברה או החנות שמוכרת אותם היא כזו שניתן לסמוך עליה.

3. נסו את הכיסא בעצמכם

שימו לב שכיסא שנוח לאדם אחד, לאו דווקא יהיה נוח גם לאדם אחר. כלומר, נוחות הכיסא היא אינדיבידואלית. ולכן, נסו להימנע מרכישת כיסא לישיבה מול המחשב דרך האינטרנט, במיוחד אם לא ניסיתם לשבת על הכיסא בפועל. כלומר, כדי להבטיח שהכיסא אכן יהיה נוח עבורכם, עליכם לנסות לשבת עליו בחנות כדי להחליט. ורק אחרי שתנסו לשבת על הכיסא במשך כמה דקות, תוכלו להחליט האם אכן הכיסא נוח מספיק בשבילכם.

4. העדיפו חנות המספקת אחריות

העדיפו לרכוש מחברה המספקת אחריות מקיפה וארוכת טווח על כסאות הגיימינג שהיא מוכרת. אמנם, לרוב, כסאות גיימינג אינם יקרים במיוחד, אך עדיין – עדיף לבחור בחברה המספקת לכם אחריות איכותית, ולו רק ליתר ביטחון.

5. חפשו עסקה טובה ומחיר משתלם

העלות של כסאות גיימינג משתנה בין החברות המייצרות, הסוגים השונים וכן בין החנויות המשווקות אותם. אך, אם אתם בכל זאת רוצים לדעת מה המחירים של כסאות גיימינג – אז כדאי לדעת שהם נעים בין כ-500 עד 2,000 ש"ח בממוצע.

6. העדיפו לרכוש מחנויות מובילות

אם אין לכם זמן לחפש המלצות או ביקורות, לנסוע לחנות כדי לנסות את הכיסא, או לבדוק איזו חנות מספקת את האחריות או העסקה הכי טובה – פשוט רכשו מחנויות מובילות לרכישת כיסאות גיימינג, כמו אופיס דיפו, וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here