מגש פירות
קרדיט PIXABAY

החגיגה בעיצומה – אתם רוקדים במרץ בחתונה, החתן והכלה בשמיים, וכל הרוקדים נמצאים באקסטזה מטורפת. הגיע הזמן לנשנש קצת מהקינוחים שמביאים על השולחנות שליד רחבת הריקודים! ומה יותר מרענן וכיף מלנשנש פירות מתוקים, עסיסיים ובריאים? כן, הפירות אותם אנחנו כל כך אוהבים לאכול בעיתויים שונים וזמנים שונים – עכשיו בתור הצעת הגשה לכיבוד באירועים, מסיבות ושמחות משפחתיות!

מגשי פירות באירועים – הקינוח המושלם של הערב!

אם אתם חושבים לפנק את האורחים והמוזמנים שלכם באירוע המושלם שהכנתם, אז כדאי לכם לשקול להגיש פירות עסיסיים בכל הצבעים והצורות עם מגשי פירות בירושלים. היום יותר מתמיד זה פופולרי להגיש פירות חתוכים ומסודרים בצורה מפוארת ומגונדרת שלא תשאיר אף אחד אדיש!

פירות הם בריאים, מזינים וטעימים במיוחד, כך שאף אורח לא יכול להתלונן שהוא בדיאטה או לא רוצה להכניס סתם סוכרים לגוף. תוכלו להחליף את הקינוחים הסטנדרטיים והמתועשים עם מגשי פירות טריים היישר מן הטבע, כך כולם ייהנו באמת!

איך כדאי לכם לערוך את מגשי הפירות

אם זה אירוע המוני, תרצו אולי פחות לחשוב על צורת הסידור ובעיקר על הכמות והגיוון. תרצו שבכל מגש שתציעו על שולחן הכיבודים יהיה מספיק מגוון של פירות לכל אורח. תרצו כמובן לפזר אותם רחוק במידת מה אחד מהשני על מנת לאפשר לכמה שיותר מוזמנים להנות בצורה שווה. אם אתם מכינים מגש פירות מרהיב ויוקרתי לאדם אחד, תוכלו יותר להשקיע פחות בכמות הפירות ויותר במגוון הרחב שלהם, קצת מכל סוג, והרבה סוגים כמובן. תוכלו לצרף פירות העונה כמו אבטיחים, מלונים, ענבים או פירות הדר יחד עם פירות אקזוטיים ומיוחדים כמו ליצ'י, פטל, אנונה ועוד.

איך שומרים על מגש הפירות שלכם

כמובן תצטרכו לשמור על רמת הטריות והאיכות של הפירות בטרם תציעו אותם לרבים או שתגישו אותם ליעד. אם זו נסיעה קצרה, מילא. אבל אם זו נסיעה ארוכה, תצטרכו לשקול איך אתם מתכוונים לעשות את זה מבלי שאיכות הפירות תתקלקל, איך לשמור עליהם בקירור ואיך לסגור אותם היטב שלא יתפזרו. חשוב מאוד לדאוג שהמוזמנים או האהובים שלכם יקבלו מגש פירות איכותי שנראה טוב!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here