איך להתגרש בשלום

מטבע הדברים, תהליך הגירושין טומן בחובו רגשות טעונים רבים ועשויים להתפתח במהלכו ריבים ומאבקים רבים. יחד עם זאת, על מנת לצלוח את התהליך בשלום ולא לגרור אותו למשך שנים ארוכות ומתישות, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין לדיני משפחה. זה יוכל לסייע בהשגת המטרות החשובות לכם וסיום התהליך בצורה יעילה ומהירה.

אם אתם נמצאים בשלב בו החלטתם להתגרש, אתם בוודאי כבר יודעים כי צפויה לכם תקופה מורכבת. על מנת לעבור אותה על הצד הטוב ביותר יהיה עליכם לוודא כי אתם בוחרים נכונה בשירותיו של עורך דין גירושין. הדבר יסייע לכם בהתנהלות תקינה מול הצד השני ובהשגה של המטרות החשובות לכם.

מחלקים את הרכוש

בשעה שהבנתם כי מערת היחסים בינכם אינה יכולה להימשך, חשוב לזכור כי סיומה יביא להחלטות קשות וחשובות שיש לבצע. כך גם בעניין חלוקת רכוש בגירושין. במהלך השנים צברתם בתור זוג רכוש, נכסים וזיכרונות רבים, אך ברגע הפרידה יהיה עליכם להחליט מי מקבל מה. החוק אמנם מכתיב כי רכוש אשר נצבר במהלך הנישואין במשותף, יתחלק באופן שוויוני בין בני הזוג. אך לעיתים יהיו תחומים ונכסים שונים עליהם לא תוכלו להסכים. במצבים הללו עורך דין לענייני גירושין יוכל לעזור ולכוון אתכם אל עבר הפתרון היעיל ביותר.

מתגרשים ושומרים על הילדים

ברגע שמעורבים ילדים בתהליך, הגירושין עלולים להפוך לאכזריים וקשים הרבה יותר. מריבות על הסדרי משמורת הן עניין מורכב אשר דורש טיפול על ידי אנשי מקצוע המכירים את החוק ויכולים לסייע לשני הצדדים להגיע להסדר עליו שניהם מסכימים. גירושים עם ילדים יכולים להשפיע גם על הילדים בצורה משמעותית, ולכן מומלץ להתייחס גם לרגשותיהם ולוודא כי הם מבינים את המצב הנוכחי ומוכנים לשלב הבא בחייהם.

מקבלים את התמיכה הנחוצה

כיוון שתהליך הגירושין הינו מורכב במיוחד, חשוב לוודא כי אתם וילדכם מקבלים את התמיכה הנחוצה לכם מכל הגורמים הרלוונטיים. בין אם מדובר על תמיכה של משפחה והחברים או אפילו גורמי הרווחה השונים ופסיכולוג בעת הצורך. משרד עורך הדין ירימי נתנאל המתמחה בדיני משפחה מבין כי העניין מורכב ועל כן יספק בעבורכם את יחס אישי, אוזן קשבת ומענה מקצועי משפטי. התקשרו 03-7527787.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here