איך להתמודד עם הטרדה מינית במקום העבודה?
קרדיט: pixabay

אתי חסיד – משרד עורכי דין, הינו בעל ניסיון עשיר בייצוג וליווי של חברות או אנשים פרטיים בתלונות או תביעות אשר נוגעות לנושא הטרדה מינית במקום העבודה. המשרד ילווה אתכם עוד טרם הגשת התלונה ובשעה שאתם שוקלים את הצעד המשפטי הבא שלכם. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומיומן אשר פועל בכל עת לשמירה על האינטרסים שלכם והגנה על זכויותיכם.

לא מתמודדים עמה לבד

הטרדה מינית במקום העבודה עשויה לערער את מהלך יומם ושגרתם של הנפגעים. כך שבמידה וגם אתם עברתם חוויה קשה זו, חשוב יהיה לדעת שיש מה לעשות בנידון. אתם יכולים להגיש תלונה ולפעול בנקיטת הליכים משמעותיים במסגרתו של מקום העבודה, לרבות בהגשת תביעה בעזרת עורך דין הטרדה מינית נגד המטריד בבית הדין לעבודה ו/או פתיחה נגד המטריד בהליך פלילי או נזיקי.

זכרו, אין אתם חייבים להתמודד עם מצב מורכב וקשה זה בכוחות עצמכם. דווקא ברגעים הקשים הללו, חשוב יהיה לבקש את שירותו של עורך דין מיומן אשר מתמחה בתחום עבירות מין. בכך למעשה אתם יכולים להבטיח את קבלת הסיוע המשפטי המקצועי והשקול שכה דרוש ברגעים הללו. עו"ד זה יציג בפניכם את האפשרויות השונות לצעדים משפטיים מגוונים. כאשר, בשלב הבא, תוכלו לבחור יחד את הדרך אשר מתאימה ביותר לאינטרסים שלכם ולשמירה על זכויותיכם.

נלחמים בהטרדות מיניות

הטרדה מינית הינה פגיעה בכבוד האדם, בחירותו, בפרטיותו ובזכותו לשוויון. על עף חקיקה נכבדה בנושא, אנו עדיין יכולים לראות לא מעט מקרים של הטרדות מיניות אשר פוגעות באינספור אנשים בכל רחבי העולם. אתי חסיד משרד עורכי דין, נלחם בתופעה זו ומעניק את שירותיו המשפטיים והמענה המקצועי לנפגעים גם במידה ועדיין לא יודעים כיצד יהיה עליהם לפעול בעניין. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המשרד כבר היום באתר או במספרי הטלפון 054-2345919 | 03-5226960, ולקבל את המענה המשפטי המיומן אשר פועל לשמירה והגנה על זכויותיהם בכל עת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here