קרדיט: Pixabay

בנקים בישראל ובעולם אכן מבצעים העברות של כספים ומציעים שערי מטח המרה בתוספת עמלה. אם עד היום בחרתם באופן אוטומטי בשירותי הבנק בעבור כל פעולה פיננסית – הגיע הזמן שתדעו שאת חלק מהשירותים שהבנק מספק מספקות גם חברות פרטיות. העברת כספים לחול כמעט תמיד משתלם יותר לבצע דרך חברות פרטיות שמציעות שערי מטח המרה אטרקטיביים. ידעתם שדרך חברה פרטית אפשר להעביר כסף לחול מבלי לצאת מהבית? מערכות אונליין חדישות מאפשרות גם לכם לבצע העברה של כסף לחול בכל שעה. נדגיש שהמערכת מאובטחת במיטב מערכות האבטחה.

העברת כספים לחול דרך חברה פרטית

תהליך העברת כסף לחול דרך חברת פרטית דומה מאוד להליך העברת כסף דרך הבנק. ההעברה כרוכה בתשלום של עמלה כאשר העמלות שגובות החברות הפרטיות נמוכות בהשוואה לתעריפים הגבוהים של הבנקים. כל חברת פרטית שמבצעת העברות כספים לחול קובעת בעצמה את תעריפים. את ההליך כולו אפשר לבצע היום אונליין כולל העלאת מסמכים. לאחר העברת הכסף אל החברה, הזנת הפרטים וקבלת אישור, הכסף צפוי להגיע ליעד במהרה. חשוב לציין שהנמען נדרש להזדהות במעמד קבלת הכסף.

מהי עמלת המרה?

בכל העברת כסף לחשבון בחול יש לבחור את שיטת ההעברה המשתלמת ביותר. אם אתם מעבירים כספים באופן קבוע לחול חשוב לבחור בחברה פרטית שמציעה תנאים אטרקטיביים. הכסף צריך להגיע ליעדו בדחיפות? חפשו את החברה שמסוגלת להשלים את ההעברה במהרה. העברת כסף לחשבון בחול כרוכה בתשלום של עמלה בעבור ההעברה בתוספת עמלת המרה. בעבור אלו שמעבירים לראשונה כספים לחול נסביר שאת עמלת ההמרה אנחנו משלמים בעבור החלפת המטבע משקל חדש למטבע במדינת היעד. כל עוד חשבון הבנק שלכם מנוהל בשקלים ואתם מבקשים להעביר כסף לחול במטבע אחר יהיה עליכם לשלם עמלת מטח המרה.

כיצד מבצעים העברות כסף לחול שלב אחר שלב

  1. הרשמה לשירות העברת כסף לחשבון בחול
  2. הזנת פרטים של מעביר הכסף כולל שם מלא, כתובת, מספר חשבון
  3. הזנת פרטים של מקבל הכסף בחול כולל מספר חשבון או IBAN
  4. קובעים את הסכום ואת מטבע ההעברה
  5. מאשרים את ביצוע ההליך (יש להעביר את הכסף אל החשבון של החברה שמבצעת את ההעברה)
  6. מעקב אחר ההליך עד לקבלת אישור מסירה

העברת כסף בין מדינות היא תחום ההתמחות של חברת Top Rate  הישראלית. הנכם מוזמנים להשתמש בשירותי החברה לטובת העברת כסף לחשבון בחול עם שערי המרה מהטובים בשוק ועמלות נמוכות, ההעברה מתבצעת בכמה צעדים פשוטים מבלי לצאת מהבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here