קרדיט לתמונות FREEPIK

מתקשים לעמוד בהחזרים החודשיים? מרגישים חנוקים כבר בתחילת החודש? איחוד הלוואות מהווה את הפתרון המושלם עבורכם!

אנו בחברת תשואות פיננסים נשמח לספק לכם את כל המידע והייעוץ המקצועי הרלוונטי לגבי איחוד הלוואות. כולנו יוצאי המערכת הבנקאית ואנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ומעסיקים את טובי היועצים. כל היועצים שלנו מכירים לעומק את המערכת הבנקאית ויודעים בדיוק כיצד לספק לכם את התנאים האופטימליים ביותר. אנו מתחייבים לריבית הנמוכה ביותר ולהתאמת העסקה המושלמת לצרכים האישיים שלכם.

מה זה איחוד הלוואות?

לא מעט משפחות בארץ מסתמכות על הלוואות על מנת לסגור את החודש. רבים בוחרים לקחת הלוואה על מנת לשדרג את הבית, לעור לילדים, לרכוש רכב חדש, לממן טיול משפחתי לחו"ל, הוצאות רפואיות או סתם כדי לסגור גירעון חודשי ומינוסים קיימים. אך חשוב להבין כי לקיחת הלוואה לצורך סגירת הפער התזרימי, עלולה להוביל אתכם לגירעון כלכלי הולך וגובר. לא מעט משפחות ומשקי בית בארץ נכנסים לסחרור פיננסי בעקבות הפיתוי לקחת הלוואה ולספק פתרון לטווח הקצר, למרות שבטווח הארוך מדובר על בור כלכלי שלא ניתן לצאת ממנו. אחת הדרכים להתמודד עם ריבוי של הלוואות, היא באמצעות איחוד הלוואות. מדובר על לקיחת הלוואה אחת גדולה, כנגד משכון הדירה שלכם, על מנת לכסות את כל ההלוואות השונות שלקחתם. בצורה כזאת, תוכלו לפרוש את התשלומים לאורך תקופה ארוכה יותר, במטרה לצמצם ככל הניתן את גובה ההחזר החודשי ולאפשר לעצמכם להתחיל דף פיננסי חדש ומאוזן יותר. 

איחוד הלוואות – כיצד לעשות זאת נכון?

איחוד הלוואות מאפשר לאחד את כל ההלוואות השונות שלקחתם לאורך השנים למשכנתא ארוכת טווח, המאפשרת לכם ליהנות מריביות נמוכות יותר ומתנאי החזר נוחים יותר. הבנק ממשכן את הבית שלכם כערובה להחזר ההלוואה, דבר המאפשר לכם ליהנות מתנאים נוחים יותר ומאפשרות לצאת מהבור הכלכלי שיצרתם. חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את התנאים האופטימליים ביותר. באמצעות אפיון הצרכים הפיננסיים שלכם והשוואה בין תנאי ההלוואות הקיימות, יועץ מקצועי יוכל לנהל עבורכם את תהליך המשא ומתן מול הבנק או גופי המימון השונים ולספק לכם את הריביות הנמוכות ביותר. ניתן לקבל משכנתא בשיעור של עד 85% מערך הדירה שלכם, תוך כדי הפחתת ההחזר החודשי והגדלת תקופת המשכנתא.

אנו בחברת תשואות פיננסים נשמח להתאים עבורכם את מסלול ההלוואה הנכונים ביותר לצרכים וליכולות ההחזר שלכם. צוות היועצים שלנו מכיר את כל הניואנסים ואת כל הדקויות, שיאפשרו לכם ליהנות מהתנאים האופטימליים ביותר. אנו מתחייבים לספק לכם את הריביות הנמוכות ביותר, תוך כדי ניהול משא ומתן מול הבנקים וגופי המימון השונים. המטרה שלנו היא לאפשר לכם איחוד הלוואות משתלם ככל הניתן, על מנת לצאת מהבור התזרימי אליו נקלעתם ובמטרה לספק לכם שקט נפשי ולחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים, כדי שיום אחד תוכלו לחשוב על איפה להשקיע כסף , לקנות נכסים ועוד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here