קרדיט: freepik

לא רק המחירים מערימים קשיים על אנשים רבים שרוצים לקנות לעצמם בית ושלווה. היום אנחנו זקוקים למגוון של אמצעים על מנת לקנות בית במימון מכמה מקורות משום שברור שגם אם נחסוך שנים רבות עדיין נתקשה לקנות נכס. המחירים גואים, הריבית והמסלולים להחזרת המשכנתא לא תמיד עובדים לטובתנו ולכן יש להיות יצירתיים ולהשקיע גם בחיפוש מקורות נוספים. כל יועץ משכנתאות יאמר לכם שרצוי להביא כמה שיותר הון עצמי לפני שפונים לבקש משכנתא, אבל מה שלא יספרו לכם זה שלפעמים גם זה אינו תמיד בנמצא וכשיש נכס כדאי במחיר נהדר שבטוח ישביח את ערכו, קשה מאוד להחמיץ הזדמנות פז לקבל משכנתא במימון מלא מחברות חוץ בנקאיות שיכולות לשעבד את הנכס שלכם בתמורה להחזרים שלכם. זה לא הימור אלא תכנית פעולה ודאית שגם קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים מציעה אותה למי שבאמת מאמין בעצמו ורוצה לפעול.

משכנתאות גם למי שהבנק לא עוזר לו

אנשים צריכים להיות בעלי חסכונות רבים ונכסים כדי שהבנק יתייחס אליהם כלקוחות טובים ויסכים לעזור להם גם בגיל שבו כבר לא נהוג לקחת משכנתא. אלא שיש גם אנשים מבוגרים מאוד שרק בגיל כזה רוצים לקנות נכס, מסיבות שונות, ויש להם אפשרות לקנות ולהחזיר הלוואות ועדיין יקבלו סירוב. זה לא אומר שצריך לוותר על החלום הזה וזה לא אומר שלא כדאי לנסות גם במקומות אחרים כמו חברות מימון חוץ בנקאיות. בהינתן התנאים הנכונים, תוכלו לקבל משכנתא לגיל השלישי, וההחזרים יהיו כנגד שעבוד הנכס שלכם כך שתוכלו לקנות אותו.

תהפוכות בחיים לא אמורות להפריע

היום יש יותר ויותר אנשים שמשברים שונים בחייהם או תהפוכות שונות גרמו לכך שהם אינם בעלי נכס או שהם רוצים לשדרג נכס קיים וחייבים לקחת הלוואה גם בגיל השלישי. להם בוודאי הבנק יתקשה לתת מימון משום שהבנקים היום הולכים על בטוח וגם ללווים צעירים יותר הם מתקשים לתת הלוואות לכן, כשמחפשים משכנתא לגיל הזהב כדאי לבדוק בחברות החוקיות שמאפשרות לקבל הלוואה חוץ בנקאית ומימון בטוח כנגד נכסים, כמו קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים. אצלם תוכלו לשמוע פרטים נוספים על האפשרויות שעומדות בפניכם גם בגיל מבוגר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here