ארבעה טיפים לשיפוץ נכון של חדר עבודה בבית

אתם מתכוונים לעבוד מהבית ורוצים חלל עבודה נעים ויעיל לעבוד בו? ואולי אתם רוצים לשפץ או לשדרג את חדר העבודה הקיים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החלל האולטימטיבי – יעיל וביתי

בין אם חלל העבודה שלכם אמור לשמש כמשרד ביתי של ממש ולספק לכם את כל השירותים במשך כל יום העבודה, ובין אם הוא ישמש אתכם רק להשלמות או לשעות ספורות בשבוע, חשוב שהוא יהיה מעוצב כהלכה.

חדר העבודה צריך להשתלב בבית בצורה טובה, להיות נח ולעורר את היכולת היצירתית שלכם, בלי לעייף אתכם. בחירת אדריכל לתכנון משרד ביתי היא כבר דבר די נפוץ היום, במיוחד כאשר מדובר בחללים שיש לנצל למקסימום, כמו בדירות בתל אביב, למשל.

לבחירת חברת שיפוצים בתל אביב היכנסו לאתר b144

אל תחסכו

הזכרנו את תל אביב, ולא בכדי: בעיר שבה כל מטר מרובע שווה את שטחו בזהב, קשה לנו לוותר על מטר או שניים מהסלון, כדי להפוך אותם לחלל עבודה.

אבל לא: אל תגבילו את עצמכם לנישה מתחת למדרגות או לפינה חשוכה בין השירותים לחדר הילדים. חפשו דרך להשתמש בחלל גדול יותר, גם כזה שמחובר לסלון או שהוא חלק ממנו, כדי שיהיה לכם נח.  במיוחד זה נכון אם מבקרים אתכם לקוחות או שותפים.

מאוד יכול להיות שבמשך היום אתם ממילא לא מפריעים לאף אחד ואם מדובר בחלל שמשמש אתכם בערב, יש דרכים לבצע הפרדה זמנית, כמו על ידי מחיצה מתקפלת.

תאורה

הקפידו על תאורה טובה! אל תשתמשו באור בהיר, לבן וקר, אלא ככל האפשר בתאורת יום. זה אומר ישיבה לצד חלון, כאשר האור נופל על השולחן שלכם, אבל לא מפריע לצג המחשב.

אם אין לכם יכולת להשתמש באור טבעי, השתמשו באור חם ובתאורה מבוזרת, לריכוך צללים.

כיסא טוב וריהוט מתאים

קנו כיסא טוב. תחשבו על כך שהכסא הוא למעשה לב המשרד שלכם, ועליו אתם יושבים כל היום.

חשוב שהכיסא יהיה ארגונומי, אבל גם יפה, כך שהוא לא יכער את המשרד שלכם. אם ניתן למצוא כיסא בצבעים משלימים לצבעוניות של המשרד כולו – מעולה. אם לא, השתמשו בשחור או בצבע שאתם אוהבים.

לגבי ריהוט אחר: חפשו ארונות ומדפים בצבעים שעושים לכם טוב בעיניים, ונעים, ושהם לא רק פונקציונאליים. במשרד ביתי, כיון שהחלל שלו מוגבל יחסית, העין עובדת הרבה יותר מאשר במשרד כללי, כך שהיופי והעיצוב חשובים מאוד.

ולסיום: צבעים

אתם עובדים מהבית שלכם – לא במשרד שכור! צבעו את הקירות בצבע שנעים לכם להסתכל עליו, ולא באיזה בז' משרדי משעמם. תלו תמונה או שתיים על הקיר והפכו את החלל שלכם לחלל האישי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here