בדק בית לתוכנה
קרדיט: Pixabay.com

קורס QA או בשמו העברי בדיקות התוכנה נחשב לאחד מן המקצועות הוותיקים ביותר בתחום ההייטק והמחשבים, מאז שהומצאו תוכנות המחשב השונות נדרש עבורן אנשים אשר יבדקו את אותן התוכנות, במקרים שמוזן מידע שגוי למערכת והן במקרים של שימוש סביר בהן. קורס QA מלמד כיצד לקרוא מסמכים, כיצד לבדוק כל תוכנה וביצוע הבדיקות בתוכנה. לבודקי התוכנה יש צורך במספר רב של מקומות תעסוקה הן בתעשייה הביטחונית הן בבתי תוכנה ובחברות לבניית אתרים. יש שני דרכים לביצוע בדיקות התוכנה, הראשונה ידנית והשנייה אוטומטית. מכללת יסודות שבאילת תעניק עבורכם את קורס QA ברמה הגבוהה ביותר שניתן לספק ותביא עבורכם את המרצים הטובים ביותר בתחומם, המכללה פועלת מעל 40 שנה והיא וותיקה בתחומה.

  

התפתחות אישית מתקדמת

קורס NLP הוא אחד הדברים העולים והחזקים בתחום ההתפתחות האישית ובתחום הטיפול. NLP זה ראשי תיבות של עיצוב לשוני עצבי, בעצם הטכניקות שנלמדות בקורס NLP הן טכניקות שמטרתן להשפיע באופן מהיר על התת המודע תוך שימוש במיומנויות קיימות אך משופרות שעובדות בצורה חד משמעית כדוגמת זריזות לשון, סומים, טיפול בהתנגדויות וכו', NLP הוא תחום פורץ בדרך הן בתחום הטיפולי שלו- הקלות של הNLP לפתור פוביות ופחדים היא מדהימה, והן בתחום ההתפתחות האישית- להרים את הביטחון בצורה נכונה, להבין מה מפריע לנו, לשנות את השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו במיינד, ובעצם להפוך לגרסה יותר טובה של עצמנו. בנוסף קורס NLP נלקח במגוון רחב של עבודות על מנת למקסם את היכולות של העובדים ולהפוך את מקום העבודה לאורגני יותר ולרמת עבודה גבוהה.

 

מתקדמים להייטק

קורס תכנות הוא אחד מהקורסים היותר נחשבים בתחום הייטק והמחשבים.. מדינת ישראל היא מעצמת הייטק ואם גם אתם רוצים להיות חלק מעידן הטכנולוגי ולהשפיע עליו בצורה ממשית קורס תכנות הוא הקורס בשבילכם. בקורס תכנות נלמד את שפת הJava , שפת C , מונחי יסוד בתחום התכנות, אלגוריתמים ואיך הם עובדים, מבני נתונים, מערכות הפעלה ועוד שלל דברים שיהפכו אתכם למתכנתים מהשורה הראשונה, מכללת יסודות שבאילת תביא אתכם לרמה אחרת של תכנות עם שלל המרצים הטובים בארץ לתכנות, המכללה פועלת משנת 1978 והיא אחת מהמכללות הוותיקות בארץ, במכללה מקפידים על יחס אישי ועוטף לכל תלמיד שלה תוף הקפדה על תוכנית לימודים אישית שתתאים לצורכי הסטודנט, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 08-6317011.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here