ביטוח חיים למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט תמונה: Canva

עם כל כך הרבה ביטוחים וסוגי ביטוחים, הבלבול בציבור מובן מאליו. פורטל הביטוחים הגדול בישראל בא לעשות סדר בבלגן ולהסביר לכם בצורה פשוטה בה כל אחד יבין, מה מייצג כל ביטוח ומה ההבדלים בין כל סוגי הביטוחים הללו. המאמר הזה מתמקד בשלושה ביטוחים: ביטוח משכנתא, ביטוח דירה וכן ביטוח חיים או ליתר דיוק ביטוח חיים למשכנתא, מושג שלא כולם מכירים או מבינים מה הוא, אך ביטוח חיים למשכנתא הוא למעשה ביטוח חובה כפי שיש ביטוחי חובה אחרים כמו ביטוח רכב וביטוח פנסיוני למשל. קיימים גם ביטוחי רשות ונסביר מה ההבדל בין כל סוגי הביטוחים האלה בהמשך.

מה זה ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח חובה עבור כל מי שלוקח משכנתה על כל נכס נדל"ן שרכש, דירה בדרך כלל. משכנתא היא בעצם הלוואה לכל דבר אך היא מיוחסת על פי רוב רק לרכישת נכסי נדל"ן, דירות, בתים וכדומה. ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח שתפקידו להחזיר את המשכנתא לגוף המלווה, הבנק בדרך כלל או הבנק למשכנתאות, במקרים בה לוקח המשכנתא נפגע או נפטר חלילה ואינו יכול לעוד להחזיר את התשלומים בעצמו. אפשר לעשות גם מחזור משכנתא במקרה של ביטוח חיים למשכנתא ומכיוון שכל שינוי בהסכם המשכנתא צריך להיות מתועד ומאושר על ידי הגוף המלווה, בדרך כלל הבנק המוגדר כמוטב בלתי חוזר בפוליסה שלכם.

מי צריך לעשות ביטוח משכנתא

כל מי שלקח משכנתא חייב לעשות גם ביטוח חיים למשכנתא בין אם דרך חברת הביטוח שלו או דרך חברת ביטוח אחרת. ביטוח חיים למשכנתא הוא רק סוג ביטוח אחד שכדאי לבצע ולצידו יש מגוון ביטוחים אחרים כגון: ביטוח חיים וביטוח בריאות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל הנתונים ואת כל השוואות המחירים בין חברות הביטוח המספקות ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח דירה וכל ביטוח אחר. בפורטל תמצאו מחשבוני ריביות, מחשבוני קצבאות, מנועי השוואת מחירים, טיפים לניהול פיננסי נכון, מידע על סוגי פוליסות הביטוח האישי שיש, ביטוח נגד תאונות, ביטוח לעובדים זרים ועוד עשרות ביטוחים ואפיקי חיסכון והשקעה מפורטים. 

ביטוח חיים למשכנתא יכול להתבצע לפי פרמיה משתנה או קבועה ובפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל המידע לגביי דמי הניהול והעמלות שחברות הביטוח גובות מהמבוטחים שלהם עבור ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח דירה, מבנה ותכולה, ביטוח רכב מקיף וכל הביטוחים האחרים.

מסלולי ביטוח חיים למשכנתא מוכרים

רוב חברות הביטוח מודעות לנטל הכבד של תשלומי המשכנתא החודשיים ומתאימים את הביטוח עליהם בצורה כזאת שגם עלות הביטוח תרד בצורה הדרגתית ככל שיותר תשלומי משכנתא יפדו במשך הזמן. כל חברה והפוליסה שלה כאשר חלק מהלקוחות מעדיפים לשלם את הקרן ורק אחר כך את הריבית או ההפך, לפי מסלול ביטוח מותאם להלוואת המשכנתא בתשלומים שווים לפי מודל הלוואת שפיצר או לבחור מסלול ביטוח להחזר ההלוואה בתום התקופה כשרק הריבית מוחזרת בצורה שוטפת כמו במודל הלוואת בלון.

שילוב בין ביטוח חיים וביטוח מבנה – פוליסת ביטוח משכנתא

חברות רבות מציעות כיום ביטוחים משולבים המשלבים כמה סוגי ביטוח כמו ביטוח דירה, ביטוח חיים וביטח משכנתא. ביטוח הדירה הוא ביטוח המורכב מביטוח מבנה וביטוח תכולה המבטחים את הדירה שלכם בצורה מושלמת. ביטוח המבנה מבטח את הנכס מפני פריצות, שריפות, הצפות וכל נזק פיזי הנגרם לקירות המבנה ולמבנה עצמו. שילוב בין ביטוח דירה לבין ביטוח חיים משכנתא מכסה אתכם ואת המשפחה שלכם באופן מושלם מכל צרה ונזק שעלולים להיגרם לבית שלכם או לכם ומכסה אתכם במקרה של מוות כך שבני המשפחה שלכם לא ייפגעו במקרה של מוות חלילה ותשלומי המשכנתא ימשיכו להיות משולמים על ידי חברת הביטוח עד השלמתם! אין ספק שזהו ביטוח משתלם שנותן לכם ראש שקט ל-20, 30 או 40 השנים הבאות, כל טווח שנים אליו התחייבתם לתשלום המשכנתא שלכם עבור הדירה או הבית בהם אתם גרים!

מצאו את כל המידע הרלוונטי לגבי ביטוח חיים, ביטוח משכנתא וביטוח דירה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – הפורטל המקיף ביותר שנותן לכם את כל מה שצריך לדעת על עולם הביטוחים ועולם החיסכון וההשקעה בקרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קרנות ההשתלמות וקופות הגמל להשקעה, הכול מרוכז במקום אחד כולל מחשבוני מידע ומנועי השוואת מחירים!

מה הן זכויות הבנק על הדירה שרגשתם בפוליסת הביטוח במקרה של לקיחת משכנתא

חשוב לדעת שכאשר אתם לווים כסף מהבנק למטרת השלמת רכישת דירה בתשלומים, קרי לקיחת משכנתא, הבנק למעשה ממשכן את הנכס שרכשתם על שמו. לשם כך יש לרשום הערת אזהרה בטאבו עבור הנכס למגורים שרכשתם וגם ביטוח המשכנתא משועבד לבנק עד להחזרת קרן ההלוואה במלואה כולל כל הריביות. במקרה בו לא תעמדו בתשלומי המשכנתא החודשיים ובמקרים קיצוניים בהם תמשיכו לא לעשות זאת, הבנק יהיה רשאי לממש את הנכס, כלומר למכור אותו על מנת לפרוע את החוב שאתם חייבים לו עבור ההלוואה שהוא נתן לכם על הנכס!

זו הסיבה שבשוק הנדל"ן ובכלל, יש רגישות גבוהה לריבית בנק ישראל הנקבעת מדי חודש כאשר רוב המשכנתאות צמודות למדד המחירים לצרכן ולריבית הפריים המושפעת מכך. כאשר הריבית במשק עולה, עולים יחד איתה כל תשלומי המשכנתא של כל האזרחים ועלול להיגרם משבר כדול של אי עמידה בתשלומים כפי שהיה במשבר הסאב פריים בשוק הדירות בארצות הברית במשבר הכלכלי הגדול של 2008. בתקופה ההיא הבנקים חילקו הלוואות גדולות מדי ללא יכולת החזרה של הלווים והן הבנקים והן שוק הנדלן קרסו כתוצאה מכך. בעקבות כך נלמדו הלקחים גם בארץ וזו הסיבה שכיום על מנת לקחת משכנתא צריך לגייס הון עצמי גדול יותר מאשר בעבר. 

ממי רוכשים את פוליסות ביטוח המשכנתא 

ניתן לרכוש את פוליסות הביטוח למשכנתא או מהבנק או מחברות הביטוח. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל סוגי הביטוחים כולל ביטוח משכנתא, ביטוח דירה כולל מבנה ותכולה וכל שאר הביטוחים הרלוונטיים עבורכם כשכירים או עצמאיים בכל תחום אחר!

בבואכם לבחור חברת ביטוח לביצוע ביטוח המשכנתא או כל ביטוח אחר, חשוב לעמוד על היתרונות והחסרונות של כל חברה ועל ההבדלים בין הפוליסות של החברות השונות. הדברים החשובים ביותר שצריך לעמוד עליהם מלבד עלות הפוליסה והיקפה הם השירות והאחריות שאתם מקבלים, כאשר אלו פרמטרים חשובים ביותר במקרה שבאמת תצטרכו להפעיל את הפוליסה ולקבל את הכספים המגיעים לכם במקרה של חידלון פירעון של תשלומי המשכנתא על ידיכם מכל סיבה שהיא. 

ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא – אתם מכוסים מכל הכיוונים 

אף אחד לא אוהב לשלם על משהו שהוא לא מקבל עבורו תמורה וביטוח הוא מין דבר כזה שגורם לנו להרגיש שאנחנו משלמים כל חודש ולא מקבלים כלום, אז בשביל מה בכלל לעשות ביטוח…

המדינה מניחה שאם לא היה ביטוח חובה בתחום הפנסיה והרכב, רבים אולי לא היו עושים ביטוח אך הסיבה שהיא מחייבת זאת היא על מנת למנוע מהמשק להגיע למצב בו בבת אחת מאות אלפי אזרחים נקלעים לקושי מסוים בהחזר התשלומים. כך עובד העולם… 

חברות הביטוח מספקות שירות חשוב שרבים לא אוהבים להתעסק איתו אך במקרי חירום כמו תאונה, פציעה, מחלה, נכות ומוות, טוב מאוד שיהיה לכם ביטוח כמה שיותר מקיף. 

עוד כמה עשרות שקלים בחודש לא יהרגו אתכם אבל אם תיהרגו באמת, מכל סיבה שהיא, טוב שיהיה לכם ולמשפחה שלכם ביטוח שיכסה אתכם ולא תאבדו את הבית שלכם לבנק למשל…

גלשו עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקראו מאמרים נוספים על השקעות, חיסכון, קרנות השתלמות, קרן פנסיה, ביטוחי חובה ורשות לרכב או לבית וכל מידע חשוב ורלוונטי אחר הנוגע לעולם הביטוח, החיסכון וההשקעה! 

השאירו פרטים וקבלו ישירות למייל הצעות של חברות ביטוח עבור פוליסות הביטוח המשתלמות ביותר בכל ענפי הביטוח הקיימים לרבות ביטוח משכנתא, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג' ועוד!

טיפ לסיום: חשוב לדעת שבנוסף להגנה שמספקות לכם פוליסות הביטוח, הן גם נחשבות כהוצאות מוכרות כמו גם ההפרשות שאתם מבצעים לביטוח הפנסיוני וקופות הגמל להשקעה. אפשר ליהנות בשל כך מהטבות מס ולשלם פחות על הכנסות! זהו דבר חשוב מאוד שיכול להיות שווה לכם כסף רב אם תדעו אם לנהל את הביטוחים וההשקעות שלכם בחוכמה. ייעוץ פנסיוני וייעוץ משכנתא הוא ייעוץ חשוב שיכול להיות שווה לכם אלפי שקלים בשנה! 

השאירו פרטים וקבלו מיידע נוסף על ייעוץ עבור בחירת הביטוחים ותוכניות החיסכון שלכם. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here