הבטוחה שכל משקיע צריך לדרוש: שעבוד משכון ברשם המשכונות
קרדיט freepik

השקעה, ברוב המקרים, טומנת בחובה גם סיכון מסוים. על-מנת להימנע ממצב שבו כל ההשקעה יורדת לטמיון, מצב שכמובן מייצר הפסדים כבדים, כדאי לדרוש בטוחה – שעבוד שמהווה ערבות ליכולת לממש את ההשקעה. בנדלהון תקבלו את הבטוחה הזו לצד מספר יתרונות משמעותיים נוספים.

מהו שעבוד משכון ברשם המשכונות?

אחת הבטוחות המומלצות ביותר היא משכון – שעבוד של זכויות או מיטלטלין שמאפשר למשקיע לישון בשקט בידיעה שההשקעה שלו מבוטחת למעשה ע"י אותו משכון. שעבוד מסוג זה נרשם ע"י רשם המשכונות, ועוד אופציה היא לבצע את המשכון אצל רשם החברות (כשמדובר על שעבוד של נכס של חברה).

למה זה חשוב?

העידן הכלכלי הנוכחי מספק הזדמנויות אטרקטיביות מאוד מצד אחד ומצד שני אי אפשר להתעלם ממקרים שבהם משקיעים הפסידו הון עתק – כשאפילו חברות גדולות לא עומדים בהתחייבויות שלהם.

בהתאם בטוחה, ובפרט שעבוד הזכויות דרך רשם המשכונות, היא מרכיב הכרחי בהתנהלות מושכלת עבור כל משקיע שרוצה לישון בשקט בלילה.

מי נותן בטוחה כזו בעולם ההשקעות הפיננסי?

בעולם הפיננסי ניתן לקבל בטוחה במקרים מסוימים של השקעות באג"ח קונצרניות. במרבית המקרים התשואה של הסדרות שמוצעות עם בטחונות נמוכה במידה בלתי מבוטלת בהשוואה לסדרות אג"ח ללא בטוחות.

מהי קרן נדלהון?

קרן נדלהון מציגה דרך חדשה, בטוחה וגם משתלמת, להשקיע בנדל"ן באמצעות עסקה פיננסית. בזכות הדרך הזו מקבלים המשקיעים את הבטוחה האופטימלית, כאמור שעבוד הזכויות, ובמקביל יכולים להגיע גם לתשואות גבוהות. ההשקעה היא בקרן נדלהון, וההחזר על ההשקעה כולל גם תשלום חודשי וגם השתתפות ברווחים בזכות עליית הערך של הנכס לאחר השלמת הפרויקט.

איך נדלהון עוזרת לכם להשקיע בנדל"ן ולהימנע מתשלומי מיסים והיטלים?

השקעה בנדל"ן מספקת את הבטוחה הנדרשת אצל רשם המשכונות, אבל יש לה עלות גבוהה: מס רכישה מסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים, היטל השבחה עלול אף הוא לפגום בכדאיות ההשקעה, ובנוסף נדרשת במקרים רבים משכנתא שהמחיר שלה אינו זול. השקעה בנדל"ן דרך נדלהון לא כרוכה בכל ההוצאות הנ"ל, כשהמס היחיד הוא מס רווחי הון בשיעור 15%. 

עוד יתרון של השקעה באמצעות נדלהון הוא שאין צורך להשקיע זמן יקר במציאת שוכרים ו/או תחזוקת הנכס. הסכום החודשי שמשולם למשקיעים במהלך תקופת ההשקעה תורם רבות לאטרקטיביות שלה, וכך גם העובדה שבחירת הנכס מבוססת על בקיאות מקצועית מעמיקה בתחום הנדל"ן.

לשיחה עם מומחה השקעות ולקביעת פגישה אישית צרו איתנו קשר 

בטלפון 3526* או באמצעות WhatsApp בקישור הבא:

http://bit.ly/BarakWhatsApp

לפרטים נוספים כנסו לדף המידע שלנו: https://nadlahon.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here