המדריך לסוגי מידות נעליים בעולם

קניות אונליין כבר ממזמן הפכו לתופעה שכבשה את הישראלים. בין אם בגלל יוקר המחיה בארץ שלעיתים נראה בלתי אפשרי ובין אם מדובר במותגים שווים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר אלא באתרי הקניות.

כך או כך, אפשר להגיד שכשזה נוגע לקניות אונליין – מדובר בעסק משתלם במיוחד כשאנחנו מדברים על בגדים והנעלה. אבל כל מי שאי פעם ערך קניות באתרי קניות בחו"ל יודע שהמידות שאנחנו משתמשים כאן בארץ, לא תמיד תואמות את המידות בחו"ל, והדבר יכול ליצור בלבול רב בעת הקנייה, במיוחד כשמדברים על מידות נעליים. אז אם אתם מוצאים את עצמיכם בוהים במסך בבלבול ולא בטוחים מה המידה הנכונה ביותר עבורכם בהזמנת נעליים מחו"ל – המאמר הבא הוא בשבילכם.

מידות נעליים ברחבי העולם

בואו נתחיל מלהבין קודם כל את שיטות המדידה שנהוגות ברחבי העולם. ברמת העיקרון, ישנן שלוש שיטות מדידה עיקריות שנהוגות במדינות השונות בעולם – השיטה האירופאית, בה הטווח הוא בין 30 (מידות בוגרים) והלאה, והשיטות האמריקאיות והבריטיות בהן הטווח הוא מ4 והלאה (מידות בוגרים) עם הבדל של חצי מידה בין השיטה הבריטית והאמריקאית (לדוגמה, 40 במידה האירופאית, תהפוך ל – 7 במידה האמריקאית ול – 6.5 במידה הבריטית).

ישנן סיבות רבות שבגללן התפתחו ברחבי העולם שיטות מדידה שונות לנעליים, ובבסיסן עומדת העובדה שבכל מדינה עמד צוות חוקרים אחר שבדק וקבע את מידות הנעליים. בישראל, נהוגה בעיקר השיטה האירופאית הן במידות נעליים והן במידות הבגדים, אותה "ייבאו" מחו"ל עולים מאירופה שהפכו עם השנים לאנשי מפתח בתעשיית האופנה הישראלית.

קניית נעליים בחו"ל – מאיפה להתחיל?

עכשיו שאנחנו מבינים את שיטות המדידה השונות שנהוגות בארץ ובחו"ל, אפשר להתחיל להתמקד בכיצד פותרים את הבלבול אל מול אתרי הקניות הבינלאומיים. הדבר הראשון שכדאי לעשות כאשר אנחנו רוצים להזמין נעליים חדשות מאתרי קניות בחו"ל, הוא להבין איזו שיטת מדידה מופעלת באתר, ועל פיה נוכל לבדוק ולהשוות מידות בטבלת מידות נעליים.

טבלת מידות נעליים היא טבלה שנועדה בדיוק כדי לעזור לנו לבצע קנייה חכמה יותר על פי המידה הרצויה, והיא קיימת כיום כמעט בכל אתר אופנה בינלאומי שמוכר בגדים והנעלה אונליין. בנוסף, במידה ואינכם מוצאים את הטבלה באתר, תוכלו לחפש "טבלת מידות נעליים" במנועי החיפוש השונים באינטרנט.

טיפ נוסף לקניית נעליים ברשת – לא מעט אתרים גם מאפשרים "להמיר" את המידות כבר באתר, וכך בלחיצת כפתור תוכלו להחליף את המידה, ממידה אמריקאית, למידה האירופאית המקובלת בישראל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here