המקום שבו תחגגו אירוע בלתי נשכח
קרדיט: EVE אירועים

למרבה המזל, יש לנו מספיק טובות לשמוח. חתונה, ברית מילה, בר מצווה או השקת מוצר חדש בעסק הם בהחלט תירוצים נפלאים להתלבש יפה, להזמין את האנשים החשובים לנו מכל ולרקוד עד שייגמר הכוח. אלא שיש פרט אחד בסיפור הזה שיכול להשפיע על הצלחת החגיגה הגדולה, וזהו המקום שבו הכול יקרה. איך תבחרו אותו הכי טוב שאפשר? על ידי יצירת קשר עם EVE אירועים.

מסעדה או אולם אירועים?

בין אם אתם חוגגים יומולדת 60 לאימא, חתונה אינטימית או אירוע עסקי מכובד, יש לכם כמה וכמה אפשרויות. מסעדה לאירוע או אולם קטן יעשו את העבודה, ואם תבחרו בקפידה תוכלו לקבל שירות מצוין לצד אוכל נפלא ועיצוב חגיגי. אחד הלוקיישנים האידאליים הוא EVE אירועים, מקום מיוחד במינו בתל אביב המציע שילוב בין צוות שירותי ונעים לחוויית אירוח מיוחדת במינה.

תפריט בשרי או טבעוני?

האמת היא שאתם לא באמת חייבים לבחור, וכשאתם בוחרים מקום לחינה כדאי לוודא שיש לכם אפשרות להציע תפריט עשיר ומגוון. כך תספקו את תאוותם של חובבי הבשר בלי לנטוש את הטבעונים, ותוכלו להציע גם שפע של מנות נהדרות למי שרגיש לגלוטן, לאגוזים או לכל רכיב מזון אחר. חוץ מזה, תפריט מגוון יעניק לאורחים את החופש המוחלט לטעום ולהתענג מכל ביס ומכל מנה שלא רק נראית נפלא, אלא גם מרגישה נפלא בפה. עם EVE אירועים, ניתן לבנות תפריט מרשים, מושקע וגלאט כשר; תפריט הכולל מנות המותאמות הן לצמחוניים והן לטבעוניים. בנוסף, ניתן להזמין גם מנות ילדים בניצוחו של השף רמי יוסף. כמו כן, ישנו חניון נגיש לאורחים.

מוזיקה מזרחית או אלקטרונית?

השאלה הזו היא כבר ממש עניין של טעם, וגם כאן אתם לא חייבים לבחור. בהנחה שיש בקהל שלכם רקדנים שאוהבים ז'אנרים שונים, תמיד אפשר להציע קצת מהכול. עם זאת, כשאתם בוחרים מועדון בת מצווה כדאי להגיע לאירוע אחר במקום, ולו רק כדי להתרשם מאיכות הסאונד והאקוסטיקה, כדי לוודא שהחגיגה שלכם תהיה נעימה לכולם.

כל הסוגר אירוע עם EVE אירועים, נפגש עם התקליטן שבועיים לפני החגיגה – לתיאום המוזיקה שתלווה כל שלב ושלב באירוע. כמו כן, ניתן לתאם מול צוות עובדי החברה את סגנון האירוע, כאשר יחדיו ניתן בלחנות המאורע המרגש ביותר; מסיבה הכוללת, בין היתר, תפריט גלאט כשר כמו גם חניון לאורחים.

ברכב או בתחבורה הציבורית?

אם יש נושא אחד מרכזי שיכול להשפיע על ההנאה של האורחים שלכם (וגם על ההנאה שלכם) זהו בוודאי הלוקיישן הנבחר. כשאתם בוחרים מקום לאירוע עסקי בתל אביב מומלץ להתמקד ביעד שיהיה קל להגיע אליו, בין אם קהל היעד מגיע ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. אולם יוקרתי בתל אביב הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לענות על הצורך הזה, שהרי מדובר בעיר שלא עוצרת לעולם. זהו גם אחד היתרונות הבולטים של EVE אירועים, כאשר חוץ ממיקום מושלם תיהנו משירות מעולה, אוכל טוב ועיצוב מרהיב. מוזמנים לתכנן את האירוע הגדול שלכם וליצור קשר בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here