הפקת אירועים ייחודיים

כיום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים המעוניינים כי לאירועים אותם הם מארגנים יהיה צביון ייחודי ומקורי. אירועים רבים הנכנסים תחת קטגוריה זו הינם חתונות אולם קיימים גם אירועים נוספים גדולים בחיים כגון, הפקת אירועי חברה ימי הולדת עגולים, טקסי חידוש נישואין או ימי נישואין עגולים,  אשר להם מתלווה לעתים אירוע ייחודי.

אירועים ייחודיים דורשים התארגנות מיוחדת כמו גם ציוד ייחודי לאירועים. על פי רב, בחירת אולם תכתיב בחירה בקייטרינג, ולעתים קרובות תגיע עם המלצות לצלם זה או אחר ומוסיקה כזו או אחרת. אירועים ייחודיים דורשים תיאום עם מספר רב יותר של ספקים, סוגי ספקים שאינם נפוצים, וקביעת קונספט אשר מאחד בין כל הספקים הללו ליצירת אירוע אשר אינו רק ייחודי אלא גם שלם ואשר חלקיו השונים משלימים זה את זה.

סוגי ארועים יחודיים

קיימים מספר מרכיבים אשר עשויים לייחד את הארוע בו חפצים:

  • קביעת קונספט עיצובי ייחודי
  • עריכת הארוע במיקום ייחודי
  • שינוי אופן התנהלות הארוע

ארועים בעלי אופי התנהלות שונה

אירועים בעלי אופי התנהלות שונה הינם אירועים אשר אינם מתנהלים על פי הצפוי לאירוע מסוים. אם לדוגמה נבחר בהפקת חתונות, הארוע הצפוי יחל בקבלת פנים בה יוגשו מתאבנים שונים, ימשך לטקס החופה והקידושין, משם הדרך קצרה לארוחה ולריקודים. אירוע חתונה בעל אופי התנהלות שונה יכול להתחיל כטיול בחיק הטבע המסתיים בחוף הים שם מתנהל טקס אלטרנטיבי הממשיך לקומזיץ ושינה בחיק הטבע ומסתיים בבוקר למחרת בארוחת בוקר משותפת וטבילת בוקר.

ארועים בעלי קונספט עיצוב ייחודי

על מנת להעניק גוון ייחודי לארוע מבלי לשנות את אופן התנהלותו, ניתן לקבוע קונספט עיצובי מלווה לאורך שלבי ההתנהלות השונים ומרכיבי הארוע המסורתיים השונים אשר יעניק את הגוון הייחודי בו חפצים. ארוע מסוג זה, לצורך ההמחשה, יהיה ארוע חתונה בקונספט המרדי-גרא של ניו אורלינס: עיצוב האולם בסגנון הרובע הצרפתי בניו אורלינס בליווי תזמורת ג'ז חיה, מנות אוכל בסגנון קייג'ן וקריאוליות ולבוש הזוג הנישא כמיטב מסורת המרדי גרא. חלוקת שרשראות חרוזים לאורחים, ומופע בסגנון הוודו ישלימו את המלאכה ויהפכו את הארוע לארוע ייחודי אשר יחרט בזכרון האורחים ובני הזוג ומשפחותיהם.

עריכת הארוע במיקום ייחודי

כמו בעסקים, גם בארועים אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן. אין דין עריכת אירוע חתונה באולם כדין אירוע חתונה בטבע, ואין דין ארוע חתונה במצדה לעת ערב כארוע חתונה על גדות הכנרת. אירועים המתקיימים במיקומים יחודיים דורשים התארגנות נוספת הן בתיאום מיוחד עם הספקים, אנשי התפאורה והן בהספקת שירותים נוספים כגון הבטחה, תחבורה, השכרת ציוד כגון שירותים וגנרטורים או אוהלי אירועים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here