גבייה משפטית
credit: pixabay

לעתים קרובות החוכמולוגיה והדעתנות היא מרכיב דומיננטי בהווי הישראלי. כל עוד מדובר בשיחות באוויר או בעניינים זניחים, זה עשוי להיות בעיקר משעשע. עם זאת, כשזה מגיע לסוגיות הרות גורל, חשוב שנדע מתי לקבל עזרה מקצועית ראויה. בנקודות רבות בחיינו, יהיה עלינו לקבל ייצוג משפטי. איש המקצוע שנבחר בו והנכונות שלנו להרפות מהשליטה ולהסתייע באדם הנכון הם המאפיינים הקריטיים ביותר שיבטיחו לנו ניהול נכון של המצב. עו"ד רן שדה המתמחה בצוואות ובהליכי גבייה משפטית, מסביר על החשיבות שבבחירה בעורך הדין הנכון.

להבטחת עתיד היקרים לך

מה כולנו רוצים בסופו של יום אם לא לסלול נתיב לביטחון ויציבות עבור המשפחה שלנו? חלק ניכר מהמאמצים שלנו לאורך החיים מוכוון למטרה הזו. אחד הכלים החשובים ביותר שננקוט בהם כדי לממש את המטרה הזו, הוא ניסוח צוואה מפורטת שתנחה כיצד נחלק את הרכוש שצברנו בין היקרים לנו. אין ספק שיש משהו רומנטי בעריכת הצוואה בכוחות עצמך. עם זאת, חשוב שנהיה מודעים לעובדה שבמקרים רבים, לשון צוואה כזו עלול להיות עמום. כשזה מגיע למסמך בעל משמעות כה הרת גורל, חשוב שנהיה חד משמעיים ולא נשאיר כל פתח לפרשנות שעשויה לגרום למחלוקות.

לכן, סיוע של עו"ד צוואות בתהליך הוא לא פחות מקריטי. עורך הדין שלך יוכל לסייע לך לצפות מראש תרחישים שכלל לא עלו על דעתך ולייעד להם מענה יעיל וחד משמעי בנוסח הצוואה. הניסיון רב השנים של עורך הדין שלך הוא זה שיבטיח שהצוואה תשרת אותך על הצד הטוב ביותר.

לא להשאיר דבר לגורל

ניהול חלוקת הירושה אינו מתנהל תמיד על מי מנוחות. כאשר נכנסים לתמונה נכסי מקרקעין, הדברים נוטים להסתבך. כיצד עלינו להעביר נכס מיד ליד? כמה מס אנו צפויים לשלם וכיצד ננהל את המכירה באופן שייטיב עם כל היורשים. ליווי של עורך דין קרקעות יאפשר לך לקבל תשובות לכל השאלות הללו. משרד עורכי הדין רן שדה ושות' מזמין אותך ללמוד עוד על מגוון השירותים הזמינים עבורך ברגעים משמעותיים בחייך. לתיאום פגישה, ניתן להתקשר כעת למספר 074-7691482.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here