קרדיט תמונה: pexels.com

כאשר אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לאירוח בבית וניצול מקסימלי של חלל הדירה, האפשרות הקורצת ביותר היא לא אחרת מאשר ספה הנפתחת למיטה. מדובר ברהיט שנמצא כמעט בכל בית ונותן מענה לסטודנטים, הורים, בעלי דירות עם חלל קטן יחסית ואנשים שאוהבים לארח.

על מנת לעשות סדר, ריכזנו עבורכם את חמשת היתרונות ברכישת ספה נפתחת למיטה.

ניצול מקסימלי של חלל החדר – ספה נפתחת למיטה מאפשרת לכם למקסם את השימוש בחלל החדר, שכן מדובר ברהיט אשר במהלך היום הוא ספת אירוח, בצורתו הסגורה, ובמהלך הלילה מיטה בצורתו הפתוחה. דבר זה מאפשר לנו לעצב את הבית בצורה נוחה ופרקטית יותר ולמקסם את יתרונות הדירה בצורה מאוזנת שיהפכו את הדירה שלכם לבית חמים ומזמין גם כשהספה הנפתחת למיטה סגורה וגם כשהיא פתוחה.

טיפ! אל תבצעו רכישה בטרם בדקתם היטב את מידות המיטה הנפתחת והדירה. בדיקה זו תחסוך לכם הרבה כאב ראש לאחר מכן.

נוחיות ופרקטיות – לרובן המוחלט של המיטות הנפתחות יש גם תא אחסון. אמנם זה נקרא ארגז מצעים, אך לא רק מצעים חייבים להיות מאוחסנים בתא. ארגז המצעים, מאפשר פתרונות אחסון פרקטיים, במיוחד בדירות בהן יש חלל יחסית קטן או בבתים בהם מקומות האחסון מוגבלים. בנוסף, מנגנוני המכניקה של המיטה הנפתחת לספה פשוטים לשימוש וכל אחד יכול לקפל ולפתוח את הספה הנפתחת ללא כל קושי.

טיפ! כאשר אתם בודקים ספה נפתחת, תדאגו שאלו יהיו אתם שפותחים וסוגרים אותה, על מנת שתוכלו לדעת האם המכניקה באמת נוחה ופשוטה לכם. אל תתנו לנציג השירות להדגים לכם.

עיצוב – תשכחו מהמיטה האפרורית והלא נוחה שהכרתם בדירה של הדודה שלכם לפני שלושים שנה. הספה הנפתחת למיטה היא בעלת עיצוב עכשווי וטרנדי. כיום ניתן למצוא מגוון אינסופי של גדלים, בדים, עיצובים, מרקמים וצבעים של ספות נפתחות למיטה שיעניקו לבית שלכם מראה מהודר ואקסקלוסיבי.

טיפ! טרם הרכישה, בדקו היטב האם ריפוד המיטה מתאים ונוח לכם, האם הוא קל לניקוי והאם הוא עשוי מחומרים איכותיים.

מיידיות – אם יש לכם ספה נפתחת למיטה, אתם חוסכים לעצמכם הרבה כאב ראש, משום שהסלון הופך בשנייה לחדר אירוח. אין צורך "להכשיר" חדר אחר בדירה או לשנע את הילדים מהחדר שלהם על מנת שתוכלו לארח בנוחות. הספה בסלון אשר ישבתם עליה במהלך היום הופכת בשניות למיטה מפנקת שמאפשרת לכם ראש שקט בסידור הלינה בבית.

טיפ! על מנת לחסוך עוד כאב ראש, תקפידו לסדר את החלל באופן שאינו מצריך להזיז יתר על המידה את הרהיטים בסלון כאשר פותחים את המיטה. אף אחד לא אוהב לגרור שולחנות ושידות בשתיים לפנות בוקר.

חיסכון כלכלי – כל הורה לילד יודע שבמהלך בגרותו הוא יידרש להחליף לפחות מיטה אחת, על מנת שזו תתאים למידותיו המשתנות. ספה נפתחת למיטה מאפשרת להורים חיסכון כלכלי ניכר שכן היא יכולה לשמש תחילה כמיטת יחיד בצורתה הסגורה ובעתיד מיטה זוגית עבור הנער המתבגר בצורתה הפתוחה.

טיפ! בדקו היטב האם המזרן איכותי מספיק ואורתופדי עבור הגב של ילדיכם. מדובר על מיטה שתלווה אותו שנים רבות ולכן חשוב שתהיה עשויה מהחומרים האיכותיים והבריאים ביותר עבורו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here