טיפול בחרדה ודיכאון
Credit: Pixabay.com

מסגרת יעילה של טיפול בחרדה ודיכאון היא בהחלט אפשרית, ואחת האפשרויות בהקשר הזה היא טיפול פסיכיאטרי פרטי. טיפול שכזה מטרתו להוביל את המטופל לאיזון בריאות הנפש והגוף ולשפר את איכות חייו. הטיפול מתקיים בתמיכתו של צוות מקצועי אשר מלווה את המטופל וע"י פסיכיאטר מקצועי.

היכן מתקיים טיפול פסיכיאטרי פרטי?

המסגרת של טיפול פסיכיאטרי פרטי מתקיימת בהוסטלים כמו גם במרכזי טיפול שונים במיקומים שונים. חלק מהמרכזים הטיפוליים ממוקמים בקרבת הים או במקומות פסטורליים בטבע, ולכך חלק לא מבוטל במכלול המסגרת הטיפולית. הטיפול מתקיים או על בסיס שהייה יומית או על בסיס לינה במקום הטיפול, והדבר נגזר מתוכנית הטיפול שהותאמה למטופל.

ליווי של צוות מקצועי

לאורך כל הדרך לצד הפסיכיאטר הראשי ישנו הצוות המקצועי התומך אשר מלווה את המטופל. התוכנית יכולה להיות ארוכה או קצרה, ולאורכה מתבצעות הערכות מצב וניתן לשנות את התוכנית תו כדי תנועה. חשוב להדגיש שהמטפל הראשי הינו הפסיכיאטר, ולצידו הצוות התומך אשר מסייע לו ומלווה את המטופל גם כן, ומספק תמיכה רגשית.

המטרה הראשית

הטיפול מתאים לפגועי נפש, למי שסובלים מחרדה ודיכאון. המטרה הטיפול הינה להביא את המטופל למצב בו חל שיפור ניכר במהלך חייו וניתן לשים מאחור את תסמיני החרדה והדיכאון. הטיפול יכול להיות ממושך, בנדבכים שונים, ולאורך כל הדרך המטופל מתאמן ורוכש כלים על מנת לגייס בתוכו את הכוחות והמיומנויות הנדרשות על מנת להביא לשיפור במצבו, בסיועו של הצוות המקצועי והמטפל הראשי הפסיכיאטר כמובן.

מרכז טיפולי של טיפול פסיכיאטרי פרטי הוא מקום טיפול בו יתאימו עבור המטופל תוכנית טיפול ספציפית עבור טיפול בחרדה ודיכאון, באמצעות מסגרת של טיפול פסיכיאטרי פרטי. שיפור במצב בריאות הנפש והגוף הינם המעלה הראשונה בחשיבותה.

במקום אשפוז פסיכיאטרי

טיפול פסיכיאטרי פרטי מאפשר למטופל להשתלב במסגרת טיפולית פרטנית עבורו, על פני החלופה של אשפוז במוסד פסיכיאטרי במחלקה של המוסד הרפואי. הטיפול במרכז הפרטי רוח ים הינו דיסקרטי לחלוטין ומקצועי, עם תמיכה רגשית מקיפה וכל קשת הסיוע ותמיכה מקיפה של הצוות הרפואי והפרא-רפואי. אווירת הטיפול היא נינוחה ומכילה והטיפול "נתפר" עבור המטופל בהתבסס על האבחון ועל מתודות טיפוליות מובנות, לצד כמובן הניסיון והידע של הצוות הרפואי והפסיכיאטר המטפל בראש הצוות. ישנם מקרים בהם מסיבות שונות המטופל לא יכול לגור בביתו, ובמקרים כאלו השהייה תהיה במרכז הטיפולי הפרטי עצמו לפרקי זמן מסוימים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here