טיפים לבחירת מכונת שטיפה לעסק שלכם
קרדיט תמונה shutterstock

ככל שבית העסק שלכם גדול יותר, כך האחזקה שלו מאתגרת וכרוכה בהוצאות רבות יותר. איך שוטפים את הרצפה? כאן מגיע הצורך למצוא פתרון מתאים לפי ממדי העסק ובהתייחס לסגנון הפעילות במקום. תמיד כדאי להכיר את הפתרונות הרווחים על מנת לבחור את מה שמתאים לכם יותר מכל. מכונת שטיפה לרצפה נועדה לענות על הצורך ולאפשר לכל בעל עסק לנקות את הרצפה במהירות וביעילות. 

מה צריך כדי להפיק תועלת ממכונת השטיפה?

חשוב מאוד לזכור שמכונת שטיפה נועדה לתת פתרון יעיל ולאפשר לבעל העסק לשמור על ניקיון באופן קבוע, בלי להשקיע בכך משאבים רבים. הפתרון היעיל ביותר הינו מכונת שטיפה לרצפה. המכונות הללו מאפשרות לנו להשתלט על אזורים נרחבים, לנקות ללא מאמץ יתר, ולסיים את הפעולה במהירות יחסית בלי לפגוע בפעילות בבית העסק בגלל הניקיון. כדי שתפיקו את מלוא התועלת מהמכונה, צריך כמובן לבחור אותה בחכמה.

קבלו טיפים לבחירת המכונה היעילה שלכם

  • עוצמת המנוע – בכל רכישה של מכונה צריך לבדוק את עוצמת המנוע. המנוע צריך להיות איכותי ויציב כדי שהוא יצליח להשתלט על העבודה ולבצע אותה בקלות. נכון לבדוק מוצרים שונים ולבחור מכונת שטיפה בעלת מנוע עוצמתי מספיק.
  • רוחב המגב – חשוב לבחור מכונה בעלת רוחב מגב מתאים. כאן אין הכוונה לבחירה של רוחב מסוים. אלא הכוונה לבחירה של רוחב מתאים. הדבר חייב להיות מתאים לגודל השטח. ככל שהשטח נרחב יותר כך חשוב שהמגבים יהיו רחבים יותר. כיוון שכך ניתן להשתלט על המתחם במהירות גבוהה יותר. מנגד- אם במקום יש פינות רבות או מעברים צרים, צרים מגבים צרים יותר. בכל מקרה צריך לבדוק לפי הנתונים בשטח איזה רוחב יענה על הצורך.
  • משקל – היות וצריך להוביל את מכונת השטיפה חשוב להתייחס למשקל שלה. ככל שהמכונה כבדה יותר כך היא מאתגרת במהלך העבודה. נכון לבדוק את משקל המכונה לקראת הבחירה כדי לוודא שיהיה לעובדים קל ונוח לתפעל אותה בלי לטרוח יתר על המידה. כמובן שאם המשקל הקל הינו על חשבון ערכים אחרים, אין זו המכונה המומלצת והיעילה.
  • קיבולת – בכל מכונה יש מיכל בעל קיבולת מסוימת. כדי לאפשר עבודה רציפה חשוב שהמכונה תכיל מספיק מים וחומר ניקוי, שלא ייווצר צורך להפסיק לעיתים קרובות לצורך מילוי.
  • מצברים וסוללות – כל מכונה מופעלת על ידי מצברים שנטענים ומאפשרים לעבוד אחר כך ללא חיבור לחשמל. חשוב לבדוק את עוצמת הסוללה ואת העמידות שלה על מנת לראות אם היא יעילה ומוכיחה את עצמה במהלך העבודה.

כדאי תמיד לקבל חוות דעת מקצועית מאיש מכירות שמכיר את המוצרים. הוא יודע מהן האפשרויות שקיימות ויכול לכוון אתכם למה שמתאים לכם ונכון בהתאם לציפיות ולעבודה שהמכונה עתידה למלא. מכונה מוצלחת ואיכותית עתידה לשרת אתכם בנאמנות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here