למה אסור לוותר על ייעוץ עסקי לעסקים קטנים?
מקור freepik

ניהול עסק קטן בישראל אינו דבר פשוט. אחוז גבוה מאוד מבין העסקים החדשים נאלצים להיסגר תוך שנים ספורות, בעוד עסקים קיימים נמצאים פעמים רבות בהישרדות כלכלית יום-יומית. החדשות הטובות: פנייה לייעוץ עסקי לעסקים קטנים יכולה לעשות את ההבדל.

מה כולל ייעוץ עסקי לעסקים קטנים?

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עשוי ללבוש צורות שונות ומגוונות. זאת ועוד, גם תחום והיקף הפעילות של העסק, המצב הכלכלי הנתון, הצרכים של מנהלי העסק וגורמים נוספים עשויים להגדיר את מהות הייעוץ ואת אחוזי ההצלחה שלו.

ייעוץ עסקי מותאם לעסק עשוי לכלול בתוכו נושאים שונים, התורמים יחדיו לצמיחה, לשיפור היעילות ולהגדלת הרווחיות שלו. בין הפעולות האלה ניתן להזכיר:

  • הרכבה של תוכנית עסקית מפורטת, מ-א' ועד ת', כולל יעדים ברי השגה
  • הגדרה של אופן ההתנהלות של העסק: התפקידים, נהלי העבודה, חלוקת התפקידים וכן הלאה
  • ייעוץ שיווקי, במטרה למקסם את הפעולות השיווקיות שמבצעים אנשי העסק ובכך להגדיל את מעגל לקוחותיו, הרווחים והמוניטין גם יחד
  • ניהול תזרים המזומנים, במטרה להגדיל את ההכנסות מצד אחד ולהקטין את ההוצאות מהעבר האחר
  • ייעול של האופן שמתנהל העסק, למשל בכל הנוגע לאופני העבודה, לצורת הגבייה מהלקוחות, להתנהלות מול הספקים וכן הלאה

החשיבות המכרעת של הייעוץ העסקי

העובדות מצביעות על אינספור עסקים שנשארו במקום עקב חוסר ניסיון וידע לגבי אופן הניהול הנכון, חשש משינויים והישארות במקום בנקודות בהן על העסק להיות דינמי ולהתפתח. גם הרגשות המעורבים בעסק, ולפעמים אפילו האגו של בעליו, עלולים לפגוע.

פעולות דוגמת אלה שהוזכרו מעלה עשויות להצעיד את העסק קדימה, פשוטו כמשמעו. הניסיון והידע המקצועי של היועצים, יחד עם היכולת שלהם להתבונן בעסק בעיניים מפוכחות וללא דעות קדומות, עשויות להביא לכך שאנשיו יקבלו את ההחלטות הנכונות ויתנהלו על פי הספר.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מחייב ירידה לפרטים הקטנים של המקרה, כולל ניתוח של מצב השוק, המתחרים, המגמות בעת הנוכחית וכן הלאה. ככל שהייעוץ מקיף יותר ומתבונן בצורה מושכלת יותר בחברה, כך אחוזי ההצלחה שלו עולים.

הפתרונות של Advising

Advising נחשבת לאחת החברות הבולטות בישראל במתן במתן ייעוץ עסקי ופיננסי לחברות ולעסקים, כולל כמובן עסקים קטנים. החברה יוצאת מנקודת הנחה שבעיות וקשיים בעסק נובעים בדרך כלל מבעיות שורשיות ועמוקות, שהמקור להן הוא בעלי העסק ומנהליו.

Advising מציעה סיוע הנוגע לכל היסודות של הצלחה עסקית, לרבות כוח אדם, פיננסים, ניהול, שיווק ומכירות. התהליך נעשה בליוויים הצמוד של מומחים מהשורה הראשונה בתחומים אלה ואחרים, בהתאם לתמהיל הנבחר עבור העסק הספציפי.

החברה מעמידה עבור לקוחותיה כלי לבדיקת הפוטנציאל העסקי שלהם, יחד עם שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. אם גם אתם מרגישים שאתם עומדים במקום, או לא מממשים את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם, פנייה לחברה יכולה לשנות עבורכם עולמות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here