שלטים מוארים
קרדיט: fastsigns.co.il

שלטים מוארים מציעים מספר יתרונות על פני שלט הפרסום הקלסי. מדיית פרסום יעילה זו מצליחה להעמיד פרסומות מוארות פרטניות לאור הזרקורים בצורה יוצאת דופן ולמשוך תשומת לב במיוחד בשל כוחה הזוהר.

חברת א.ש. שילוט מהיר מייצרת שלטי לד, שלטי חנויות מוארים, שלטים מודפסים, שילוט ניאון, ומגוון עשיר של סוגי שילוט אחרים.

שלטים מוארים הם שיטת הצגת לוגו או שלט חברה באור חדש. שיטת שילוט זו זמינה במגוון רחב של צורות. במילים פשוטות, שלט פרסום צריך למשוך תשומת לב. לכן אין זה מפתיע ששלט מואר לרוב יעיל יותר משלט לא מואר – הרי מי לא מוקסם ממשהו שנוצץ ומאיר!

שלטים מוארים פופולריים במיוחד בירידים, אירועי חברה, כמו גם מרכזי קניות ומיקומים דומים. בין אם מדובר בבר מואר ובין אם מדובר בשלט פרסום: ניתן להרכיב שילוט מואר ישירות לקיר, לתלות מהתקרה, להרכבה בחוץ או בפנים.

מה עומד מאחורי השילוט המואר?

הטכנולוגיה מאחורי שלטים מוארים התפתחה עם הזמן. בשנת 1923, שילוט מואר ניאון הראשון היה תלוי בחלון ראווה בפריז. שלט ניאון רטרו אמיתי עדיין ניתן למצוא היום בשווקי פשפשים ובחנויות וינטג'. מאוחר יותר, בשנות ה-60, יוצרו נוריות הלד הראשונות (Light Emitting Diode).

אבל רק לאחרונה התפתחויות טכניות בבהירות ובזמינות הצבע הפכו את התאורה הזו לטכנולוגיה פופולרית עבור שלטים מוארים מותאמים אישית.

שילוט מואר, שלט אחד, שתי טכנולוגיות!

ניתן להשתמש בשני מקורות אור ללוגו חברה מואר או שלט פרסום. אבל חשוב להבין את ההבדל בין שלטים מוארים מלד מואר לשלטים מוארים מניאון. תאורת לד לשלטי פרסום מוארים היא מעל הכול עמידה יותר משלטים מוארים אחרים.

בשל השימוש בפולימרים מודרניים וללא זכוכית, סוג שילוט זה נוטה פחות לשברים, ומעולה לנסיעה מתערוכה לתערוכה. שלטי לד מוארים פופולריים במיוחד בחללים ציבוריים, שכן אין צורך להגן עליהם בלוח אקרילי.

השילוט המואר המתאים לחברה שלך!

אם אתם רוצים להאיר את החנות שלכם או עדיין מחפשים לוגו חברה מואר, תמצאו בחברת א.ש. שילוט מהיר, מגוון של שלטים מוארים לכל מטרה. יש לנו ותק של שנים רבות בתחום, והמומחים שלנו ישמחו לעצב לכם שילוט בהתאמה אישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here