מיצוי זכויות רפואיות

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו מעוניינים בבחירת עורך דין על מגוון מרגלותיו, בין אם מדובר בהשכרת שירותיו של עורך דין מקרקעין חיפה, עורך דין פלילי מתל אביב או כל עורך דין אחר – ניכר כי ישנם מספר פרמטרים חשובים שלקחת בחשבון, על מנת להבטיח כי אתם אכן מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, בחירה כזו שתבטיח את הייצוג המשפטי ההולם ביותר עבורכם ועבור הצרכים האישיים שלכם. על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן ולהקל עליכם במעמד הבחירה במטרה להבטיח כי אתם בוחרים בעורך דין אמין ומקצועי, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כלל הדגשים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת הגעתכם למעמד הבחירה.

סקר שוק

כפי שתעשו טרם ביצוע כל החלטה או הוצאה כספית משמעותית – מוטב שתתחילו בסקר שוק על מנת להבין את קשת המחירים המשתנה בתחום. וודאו כי אתם בודקים את טיב האיכות של עורך הדין, מידת ההתמחות שלו, הניסיון בו הוא מחזיק ולאחר מכן, הקפידו לשאול אותו על עלויות השירות. ההמלצה המרכזית תהיה להתחיל את סקר השוק באמצעות איתור מספר עורכי דין מקצועיים ומובילים בתחום בעזרת המלצות ושיטוט ברחבי האינטרנט. תוכלו לקרוא על עורכי הדין השונים, להתרשם ממידת המקצועיות והניסיון אותם הם מחזיקים, מקרים דומים לשלכם בהם הם טיפלו באופן מוצלח וכיוצא בכך. בחלק לא קטן מהמקרים תופתעו לגלות כי עורכי הדין השונים יעניקו לכם תשובות שונות לאותן השאלות שכן, הדבר צריך לעורר את שיקול דעתכם לאור העובדה כי מדובר בתחום חד משמעי, מה שמוביל לעובדה כי אין כל סיבה הגיונית לקבלת תשובות מגוונות על שאלות זהות.

שכר טרחה

ישנם תחומים מגוונים כמו מיצוי זכויות אל מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות נזיקין בגין תאונות דרכים וכדומה – אשר מגבילים את שכר הטרחה של עורך הדין על פי החוק בתקרה המקסימלית. במרבית תחומי המשפט, בין אם מדובר במשפט פלילי, אזרחי, מקרקעין וכיוצא בכך – אין כל מגבלה על שכר הטרחה המבוקש על ידי עורך הדין. בתחום דיני העבודה למשל, מקובל ששכר הטרחה יהיה בטווח אחוזים של בין 15 ל-25 אחוז מסך סכום התביעה. אם כי כל תיק נבחן לגופו וכמו גם, מיותר לציין כי כל עורך דין ראשי בדרישת שכר טרחה שונה. במידה ואתם מעוניינים בשירותיו של עורך דין דיני עבודה חיפה, תוכלו לפנות אל עורך דין חיים ברוטמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here