עורכי דין נזיקין
קרדיט: freepik

כל מי שהיה מעורב בעבר בתאונת דרכים יודע לומר, במילה אחת, זה פשוט נורא. ההלם נוראי, הנזק הפיזי עלול להיות כבד מאוד ואפילו סופני וגם הנזק הכספי לא פעם יהיה חמור. מעבר לכך, אדם שנפגע בתאונת דרכים עלול לגרור את הפגיעה הזאת לכל משך חייו ולמעשה, חייו עלולים להתהפך. לכן ברור מדוע איש לא רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה הזאת, אך לצערנו הרב, תאונות קורות. השאלה הנשאלת היא מה קורה מיד אחרי תאונת דרכים ומה צריך לעשות. חשוב להבין שמעבר לעזרה הרפואית, אם היא נדרשת, צריך לרוב גם לפנות אל עורכי דין נזיקין.

מדוע חשוב לערב עו"ד כמה שיותר מהר?

בין אם אתם מחפשים אחרי תאונת הדרכים עו"ד ביטוח לאומי ובין אם אתם פונים לעו"ד עם התמחות ספציפית אחרת, חשוב לעשות זאת כמה שיותר סמוך לתאונה. העניין הוא שהרבה פעמים אנשים שלא מכירים את החוק ואין להם ניסיון, עלולים לעשות טעויות עוד לפני שהתהליך עצמו יתחיל. למשל, הם עלולים ליצור קשר עם הצד הפוגע ובכך לפגוע בעצמכם ובסיכוי שלהם לזכות במשפט בהמשך הדרך. בנוסף, ככל שפונים לעו"ד בשלב מוקדם יותר, אפשר גם לאסוף ראיות יותר בקלות. לכן, למעשה, אפילו אם האדם שנפגע עדיין נמצא בשלבי שיקום ומקבל טיפול רפואי, רצוי שהקרובים לו כבר יחפשו עבורו עורך דין שיוכל לעזור לו ולייצג אותו לכל אורך הדרך.

בחירת עוה"ד – כך עושים את זה בקלות

כתוצאה מכך שיש כל כך הרבה עורכי דין בישראל, לא קל לבחור את האדם הנכון. לכן נשאלת השאלה: מה חשוב לברר כאשר מחפשים עורך דין לענייני תאונות דרכים? ומי באמת יוכל להיות האדם שאפשר יהיה לסמוך עליו? כחלק מהנתונים שצריך לבדוק כדאי לברר: מה הניסיון של עוה"ד והאם הוא עוסק בתחום הזה כבר שנים? מה חושבים עליו הלקוחות האחרים שלו והאם הם יצאו מרוצים מהשירות שהוא נתן להם? חשוב מאוד גם לברר דבר או שניים לגבי שכר הטרחה. איך משלמים וכמה? באיזה שלבים של התהליך צריך להעביר את הכסף לעוה"ד? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות ההתנהלות של עוה"ד, כך יהיה לכם פשוט יותר לבחור את האדם המתאים לכם. משרד עורכי דין קאהן – אסייג זו כתובת טובה אם חשוב לכם לדעת להבטיח שאתם נמצאים בידיים טובות, כי כאן ידאגו לכם בצורה הטובה ביותר שאפשר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here