קרדיט canva

משרדי חקירות פרטיים הם נושא שנמצא בערפל, כזה שרובנו אמנם מכירים אך לא ממש לעומק. הדבר אינו מקרי. הנושא חייב להישאר מעורפל כדי שהחוקר הפרטי או המשרד יעשו את עבודתם היטב. סוג חקירה המוכר לציבור הרחב בגלל ה"עסיסיות" שבו הוא חקירות אישות הבאות לגלות ולהוכיח בגידות. כמובן שזהו רק סוג חקירה אחד מתוך סוגי חקירות שונים הכוללים חקירות כלכליות, איתור חייבים, איתור נכסים, מודיעין עסקי ועוד. משרד חקירות פועל גם בכיוון ההפוך במטרה לגלות האם מתקיימת על אדם כזה או אחר חקירה וננקטים אמצעים במטרה לעקוב אחריו.

מהם הכלים העומדים לרשות חוקר פרטי?

חוקר פרטי משתמש במגוון שיטות כדי להעלות ממצאים לגבי מושא החקירה. אחד מהם הוא תרגילי חקירה: היטמעות של החוקר או איש קשר מטעמו בחברה או מסגרת בה נמצא מושא החקירה מתוך ניסיון לדובב אותו למסור פרטים מבלי לשים לב לכך. שיחות כאלה יתקיימו גם עם מקורבים אליו במטרה מלשמוע דברים גם מהם. חוקר פרטי יבנה לעצמו רשת ענפה ככל האפשר של קשרים בארץ וגם בחו"ל כאשר הוא עוסק  בחקירות בינלאומיות. אדם מקומי יעלה את הסיכוי למעקב קרוב יותר וקניית אמונו של אדם בשל היכרות מצוינת עם הרגלי המקום, תרבות, מסורת וגם חוקים ונהלים. שיטה נוספת היא הוצאת מידע רב ככל האפשר ממאגרי מידע, כשגם לכך נעזר החוקר באנשי קשר מתאימים.

כיצד מגלה חוקר האם מתקיימת חקירה על הלקוח?

כפי שציינו, חוקר פרטי יכול לתת שירות גם בכיוון ההפוך: לבצע בדיקות האזנה ולגלות האם מתקיימות על אדם האזנות סתר, צילומים או הקלטות. הדבר נעשה הן באמצעות בדיקת המקום בו נמצא הלקוח פיזית רוב שעות היום, סריקת חדרי הבית והמשרד במטרה לגלות ציוד טכנולוגי מוסווה שתפקידו האזנה או צילום הלקוח בסתר. כאשר מתגה מכשיר כזה הוא ינוטרל כך שאותו גורם לא יוכל להמשיך במעקב. מרחוק יכולה להתבצע בדיקה למכשירי טלפון או מכשירים אחרים כדי לגלות האם ישנה האזנה.

א.א. חקירות הוא משרד חקירות פרטי המבצע מגוון סוגי חקירות, כולל גילוי האזנות סתר ומעקבים שמתנהלים על הלקוח. כל לקוח מקבל את הטיפול המקצועי ביותר תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here