מופע שנסונים צרפתיים
קרדיט https://julia-philippe.co.il

אנשים רבים אוהבים לשמוע מופע שנסונים צרפתיים. זו דרך נהדרת להעביר אחר צהרים שקט, לבלות במופע איכותי ואף לחגוג כך ימי הולדת, יום נישואים או כל מאורע אחר. צמד זמרים נהדר הוא יוליה ופיליפ שניתן להזמין אצלם מופעי שירה שונים למגוון אירועים ושמחות. כל מופע שירה בביצוע חי של אמנים מנוסים, מעלה את האירוע לרמת אחרת ומעניק לקהל חווייה איכותית ובלתי נשכחת.

מהו מופע שנסונים צרפתיים?

במהלך מופע שנסונים צרפתיים ניתן לשמוע מבחר שירים של זמרים צרפתיים מפורסמים שתמיד נעים לחזור אל הקלאסיקות שלהם. השירים כמובן כולם בצרפתית והם מבוצעים בנעימה רכה, עדינה שחודרת אל הלב.

מופעים רבים יכללו שירים של אמנים כגון אדית פיאף, ז'אק ברל, איב מונטאן ועוד, אשר שיריהם נוגעים לרומנטיקה ואהבה צרפתית פריזאית של תחילת המאה הקודמת. גם אנריקו מסיאס הנהדר, זמר יהודי צרפתי מופלא, מוכר ואהוב במיוחד, אשר שיריו מספרים ומגוללים בעדינות וברוך את התרבות האלג'יראית, תרבות של יהודי צפון ספרד ששונה מזו האירופאית של אמנים אחרים.

בין אם יושרו שירים מוכרים ואהובים ובין אם השירים פחות מוכרים ופופולריים, מובטחת למשתתפים חוויה רומנטית, נפלאה ובלתי נשכחת.

טיול בסמטאות פריז

כל המאזין ושומע מופע שנסונים צרפתיים חש כאילו עובר מסע אמתי ומרגש בסמטאות פריז לפני כמאה שנה. שירים נפלאים של זמרים גדולים אלו מחזירים את הקהל לא רק לפריז האגדית אלא גם לאהבה הראשונה של חייו. לעיתים זו תהיה אהבה נכזבת שלא התפתחה דייה או הסתיימה בטרם עת, אך לעיתים הזיכרונות יחבקו דווקא את האהבה הגדולה של החיים, זו שמלווה את השומע בכל האירועים המשמעותיים, העליות והמורדות, ונשארת חזקה ואיתנה.

מופע מרגש ונוגע ללב

צמג הזמרים יוליה ופיליפ מגיש לקהל מופעים בסגנונות שונים הנוגעים ללב ומועברים בצורה ייחודית ונוגעת ללב. ניתן להזמין אותם למגוון אירועים, שמחות, מסיבות ופעילויות שונות, והם יעניקו לאירוע נופך אחר, אישי ואינטימי יותר.

ההופעות השונות שלהם, שמועלות כבר שנים רבות, מלוות בצוות נגנים מצוין שמופיע איתם לאורך כל הדרך, וכך נהנה הקהל ממוזיקה מצוינת ומשירים אהובים ומוכרים. חייגו עוד היום 050-3372990

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here