בניית אתרים
קרדיט PIXABAY

בין שיש עסק שהוא מקור הפרנסה שלכם ובין שאתם אחראיים על הפרסום ועל יחסי הציבור של ארגון ואתם מנסים לעזור ולקדם אותו בזירה הווירטואלית, אנחנו יכולים רק לנחש שכבר יצא לכם להתעניין לא מעט בבניית אתר. כמובן שמי שצריך אתר זקוק לעוד לא מעט שירותים נלווים חשובים כמו מיתוג עסקי, שירותים טכניים ואופטימיזציה, קידום ושיווק דיגיטלי ועוד. ועל כן, אם אתם מעוניינים למצוא את כל הדברים האלו במקום אחד, אנו רוצים להכיר לכם את אחת השחקניות הראשיות בישראל בתחום – חברת Web3D, הנמצאת בטופ של סוכנויות דיגיטליות בישראל. מה כל כך מיוחד בה ומה הם מציעים בדיוק? הנה מה שחשוב לדעת.

הוותק שעושה את כל ההבדל

אז קודם כל צריך להבין כי Web3D היא חברת בניית אתרים מהראשונות בישראל, כזו שהייתה שם ממש בהתחלה. המשמעות של הדבר היא שמדובר בעסק שמכיר את כל הסיפור הזה מההתחלה, שהיה שם בנקודות השינוי הקריטיות, שיודע לזהות מגמות ולהציע ללקוחות שלו בכל רגע נתון את הכלים המתקדמים ביותר לשיווק דיגיטלי יעיל באמת.

השירותים שתוכלו לקבל

אז דיברנו בפתיחה על בניית אתרים וזהו בלי ספק שירות מרכזי ומעולה ש- Web3Dיודעת לתת. נוסף על כך, החברה מתמחה באפיון מדויק לאתרים, משתמשת בממשקי הפיתוח המובילים והטובים ביותר, משקיעה באופטימיזציה ובחלקים טכניים של כל אתר, וכוללת צוות מעצבים מוביל שמבטיח עיצוב מקורי לכל אתר, הכנסה לקידום אורגני בגוגל – בקיצור, כל מה שמחפש מי שמעוניין באתר טוב באמת.

אבל זה בהחלט לא הכול. צוות Web3D מציע לכם מגוון שירותים נוספים משלימים והיקפיים וזוהי בלי ספק הבשורה החשובה ביותר עבור מי שיבחר לבנות את האתר שלו איתם:

מיתוג עסקי

תהליך חשוב לכל עסק עוד לפני שבונים אתר. הגדרת ערכים ברורים, כתיבת סיפור מותג, מיפוי חוזקות וחולשות ואיומים חיצוניים, הגדרת קהל יעד מרכזי, יצירת שפה שיווקית מילולית וויזואלית ועוד. זוהי למעשה התשתית הבסיסית והחשובה ביותר לבניית אתר לכל עסק.

פיתוח תוכנה

זקוקים ליותר מאתר פשוט? צריכים למשל מערכת מתקדמת לניהול הזמנות במסעדה? מעוניינים להציע ללקוחות שלכם אפליקציה מיוחדת שמנגישה את השירות שלכם? את כל אלו תוכלו לקבל מהמומחים של Web3D לצד בניית האתר שלכם או בנפרד מכך.

מצגות וסרטוני תדמית

כמובן שאם אתם מחפשים בנייה של מצגות עסקיות אינטראקטיביות ומקצועיות באמת, זקוקים למצגות לעובדים או מעוניינים בהדמיות, סרטוני הדרכה, הנפשה או שיווק באתר שלכם – ניחשתם נכון, גם כאן Web3D היא לחלוטין הכתובת שלכם.

כמובן שכל זה ממש בכותרות ואנו מדברים על עולם ומלואו, כמו למשל קידום אורגני, שיווק דיגיטלי במגוון אפיקים, פתרונות טכנולוגיים לאתרים, תוכן לאתרים וכך הלאה.

בשורה התחתונה

אם אתם מעוניינים לבנות אתר קטן ואתם בשלבי התנסות, אפשר לנסות לעשות את זה גם בדרכים אחרות. ולכן, אם אתם רוצים אתר מקצועי ורציני באמת, מעוניינים בליווי והדרכה וכמובן בתהליכי מיתוג מקדימים מקיפים ולקבל שלל שירותים נוספים, שווה בהחלט לפנות ל-Web3D. חשוב לזכור שהרבה פעמים האתר שלכם הוא לא רק הפנים של העסק שלכם, אלא גם זירת המכירה הגדולה ביותר הלכה למעשה. במצב כזה הקמה של אתר איכותי ותחזוקה שוטפת שלו הן אולי המשימות החשובות ביותר שעומדות בפניכם, ואם אתם שואלים אותנו אז זה עניין שממש לא כדאי להתפשר בו. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here