מחסנים להשכרה – כך תעשו את זה נכון
מקור pixabay

מחפשים מחסנים שיצליחו לשמור ולשמר את הציוד ואת הרהיטים בהעדרכם? לא משנה אם אתם עומדים לפני נסיעת עסקים, נסיעת עבודה בזמן לא מוגבל או אפילו מעבר דירה מפתיע- כאן אתם חייבים למצוא מחסנים להשכרה שישלימו את המלאכה על הצד הטוב ביותר. מחסנים המוצעים כיום חייבים להתאים לא רק לכמות הציוד שלכם אלא גם לגודל- זאת על מנת שהכול יישמר ויחכה לכם בדיוק אותו דבר כשתחזרו מהמשימות או מעבר הדירה שלכם.

צריכים מחסנים להשכרה? הנה כמה דברים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון. 

טיפים לבחירת מחסנים להשכרה 

יש לכם ציוד יקר שאתם רוצים לשמור לתקופה בלתי מוגבלת? יש לא מעט אנשים שעושים את אותה הטעות ובוחרים מחסנים שלא מתאימים למשימה והתוצאה? ציוד מתבלה טרם זמנו. שואלים מה צריך לעשות? 

  • לפני שאתם בוחרים מחסנים להשכרה גשו למקום ובחנו את המחסן, האם הוא מתאים לנפח ולגודל של הציוד שלכם? אם לא תבחנו את הדברים מקרוב ורק תתרשמו מאתר אינטרנט, ספק שהציוד או הריהוט שלכם יישמר או ימצא מקום בטוח לשהות בו.
    גודל ומבנה המחסן חשובים על מנת שתוכלו לנצל את השטח ביעילות.
    מחסן צר וגבוהה לא תמיד יאפשר לנצל את השטח בגובה ולכן לא יעיל עבורכם.
  • דבר נוסף שיש לקחת בחשבון קשור בתקנים המחמירים ביותר של הבטיחות- זה חשוב כי אם אתם בוחרים מחסנים ללא תקני בטיחות אתם לא רק חשופים לסכנה אלא גם לתביעות מצד תכולות של אנשים אחרים העלולים להיפגע נוכח האחסון הלוקה בחסר שלכם.
    תדאגו למחסן שעומד בדרישות של כיבוי אש וכולל ביטוח לציוד שלכם.
  • כמו כן יש לוודא כי לא מדובר בשטח חקלאי היות ושטח זה איננו מורשה להקמת מחסנים ובטח שלא לאחסון ציוד או רהיטים. 

מחסני השכרה עם שירותי הדברה וביטחון  

דבר נוסף שיש לדבר עליו הוא הניקיון והבידול מנגעים מסוכנים או כל מיני גורמים העלולים לחטט או לכרסם בציוד ולפגום באיכותו. במעמד הזה חשוב מאוד לבחור שירותים המספקים מחסנים להשכרה עם הדברה המבוצעת מדי חודש בחודשו. כמו כן חשוב לוודא כי העסק המספק את האחסון הוא בעל רישיון והוא מבצע ניקיון שוטף במקום ולסיכום דבר עניין של אבטחה 24/7 – אבטחה שתבטיח כי המחסן לא ייפרץ והציוד שלכם ימצא את המקום הנכון ביותר לשהות בו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here