עורך דין תעבורה
Credit: Pixabay.com

בנושא זהירות בדרכים ,המערכת המשפטית כמו גם המשטרה משקיעות המון מאמצים בשנים האחרונות כדי למגר נהגים מסוכנים שעולים על הכביש ועלולים להשפיע על הבטיחות בכביש בצורה משמעותית. כלומר, אם מצאתם את עצמכם מבצעים עבירת תנועה מסוכנת, ונתפסים על ידי המשטרה, ההחלטה הנכונה ביותר שאתם יכולים וצריכים לקחת, היא קודם כל לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי מהצוות של משרד עורכי הדין משה רבי, כדי לקבל את הייעוץ המשפטי הדרוש לכם להתמודדות עם התהליך.

במיוחד על הכביש, כל טעות היא בעיה חמורה

כל עבירת תנועה שמבצעים על הכביש היא עבירה חמורה, בייחוד מפני שאנחנו יכולים להשפיע גם על החיים שלנו אבל גם על חיים של אנשים אחרים שנקלעים לסיטואציה בלית ברירה. ולכן, המערכת המשפטית לא מוותרת לעבריינים שמבצעים עבירות תנועה קשות, והיא מחייבת אתכם במקרים רבים להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה כדי להישפט ולקבל את העונש שמגיע לכם.

האחריות שלכם היא להתמודד עם החלטות לא טובות שלקחתם

לקיחת האחריות על המעשים שלכם היא שלב מאוד חשוב ומאוד משמעותי בתהליך המשפט כולו. למשל אם נעצרתם על עבירה של נהיגה ללא רישיון, כמעט בוודאות גמורה שאתם תשפטו לעונשים חמורים ומשמעותיים, בגלל חומרת העבירה. לחילופין, אם מדובר על דוח חניה ראשון אחרי שנים ארוכות של נהיגה בטוחה על הכביש, השופט יכול לבוא לקראתכם עם תיקחו אחריות על המעשים שלכם ותסבירו מדוע בחרתם לחנות בצורה שמסכנת את שאר המשתמשים בדרך.

כדי למצמצם את העונש, צריך לפעול בצורה אקטיבית

כדי להצליח לקבל רף ענישה הוגן אל מול המעשים שלכם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא קודם כל להיות אקטיביים. כלומר לפנות לעזרתו של עורך דין ויפה שעה אחת קודם. להבין מה הוא מתחם הענישה הקיים בחוק לסוג העבירה שלכם. ולתכנן ביחד עם עורך הדין שאיתו בחרתם לעבוד, איך תתמודדו עם ההאשמות בבית המשפט עם כל אחד מהאישומים ביחד ולחוד.

אנחנו, אנשי משרד עורכי הדין משה רבי, מלווים אנשים שמתמודדים עם השמות בתחום התעבורה בתהליך המשפט או ההתקשרות עם הגורמים המשטרתיים השונים. על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו גם היכרות עם מערכת אכיפת החוק, אנחנו יכולים להציע לכם ליווי אישי אמין ומהימן, שרלוונטי לצרכים מיוחדים שלכם. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון 055-8823088.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here