קרדיט לתמונה: avivpirsum.co.il

כאשר מדובר בקניית מתנות לעובדים לחג, ישנה דילמה שקשה מאוד לפתור:

  • התקציב מוגבל;
  • אתם צריכים לקנות מתנות שכולם אוהבים;
  • המתנות צריכות להיות שוות לכולם.

אם בשנה שעברה כבר נתתם ספלים עם כיתוב, אז אתם צריכים לרענן את מבחר הרעיונות המקוריים שבהם אתם יכולים להשתמש, ולמצוא את המתנה המתאימה ביותר עבור כל העובדים שלכם. כשהצוות קטן וכולכם מכירים באופן אישי היטב, אפשר באמת לבצע רכישות מוצלחות על ידי בחירה מתוך רשימת רעיונות. עם זאת, גם במקרה זה, מתנה אישית לא יכולה להיות אוניברסלית: מה שעובדת, שהיא אימא טרייה, צריכה זה לא מה שצריך עובד שרוכב על אופניים ואוהב רק את הכלב שלו. קנייה של משהו אינדיבידואלי והכרחי לכולם היא דרך קלה לזרוע בחוסר רצון איבה בצוות ולעורר חשד שיש לכם עובדים מועדפים או שאתם לא מספיק מכבדים ומתעניינים בעובדים שלכם. במקרה זה בעת מתן מתנות באירועים מרכזיים עבור כל העובדים חשוב שהמתנה תהיה אוניברסלית, ולא אישית, ותשמח את כל העובדים, כמו גם תהיה שימושית.

למה חשוב לתת מתנות לעובדים בצוות?

האם כדאי לטרוח ולקנות מתנות לעובדים, אם אפשר רק לתת בונוס? כמובן שקניית מתנות או מארזי חורף לעובדים היא הכרחית, אם אתם שואפים ליצור צוות מלוכד ואסיר תודה. תגמול כספי הוא מניע ומדד להישגים בעבודה. לכן, מתנות לחג מסוג זה עלולות להיות מובנות לא נכון על ידי אנשי מקצוע מסוימים, כמו כן, כסף בתור מתנה לא באמת משקף את היחס וההערכה שלכם לעובדים באופן אישי. בעזרת מתנה חגיגית תוכלו להדגיש את חשיבות העובדים לארגון ולרצות אותם. מתנות יכולות להיחשב כהשקעה ביחסי צוות-ניהול המעניקים ערך מוסף לחברה בעיני העובדים. הם מגבירים את המורל ומעודדים את העובדים לאהוב את החברה ולעבוד קשה יותר.

אילו מתנות נפוצות ניתן לבחור?

כמתנות לחגים נפוצים שונים, למשל, פסח או ראש השנה, נבחרים דברים בעלי אותו ערך עבור כל העובדים. בבחירת מתנות חשוב לקחת בחשבון את מאפייני הגיל של הצוות. אנשים בוגרים יעריכו דברים בעיצוב קלאסי, וצעירים הנוטים להתנסות ישמחו לקבל מזכרות מקוריות. אם החברה מייצרת מוצרים שיכולים לשמש כמזכרת, אז ניתן להשתמש בה גם למטרה המיועדת לה. למטרות אלו יתאימו לוחות שנה, כלי כתיבה, ערכות קפה או תה ועוד. אבל אם החברה מעוניינת לתת מתנות מעוצבות בהתאמה אישית, מתנות שימושיות או כאלו עם הומור משותף לחברי הצוות, אביב פרסום הוא הכתובת עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here