מארז לעובדים
קרדיט : אביב פרסום

כאשר מדברים על מארז לעובדים יכולים להתכוון למגוון רחב מאד של אפשרויות. באופן כללי אפשר לומר שהתחום של מתנות לעובדים לחגים או לאירועים משמעותיים בחגים שופע רעיונות ופתרונות והמארז יכול להכיל אינספור מתנות או מאכלים. כל מקום עבודה דואג להיות מקורי וחדשני ולכן לא בכדי שיש הרבה מארזים לבחור מתוכם. החוכמה היא לדעת אילו מארזים יתאימו לעובדים, מה ישמח ויפתיע אותם וכמובן מה יהפוך להיות בשימוש יומיומי ושגרתי על ידם או על ידי מי מבני המשפחה שלהם. כל מנהל של חברה או ארגון רוצה לחזק את הקשר בין המקום לבין העובדים ומארזים מותאמים יכולים לסייע בכך מאד.

מה יכול להיות התוכן של מארז לעובדים?

כאמור, מדובר בביטוי מאד מופשט שיכולות להיות לו הרבה מאד אפשרויות. יש מי שיבחר שהמארז יכלול מאכלים שתואמים לחג מתקרב כמו תפוח ודבש או אגוזים ועוגיות כשרות לפסח, יש מי שיעדיף מארז חורפי שיהיו בתוכו שמיכה נעימה, נעלי בית וערכה להכנת שוקו חם ויש מי שדווקא מארזי קיץ יהיו מה שמתאים לעיתוי או לרצון שלו לפנק את העובדים. מארזי המתנה יהיה ממותג בדרך כלל בלוגו של החברה, העיצוב שלו יהיה נעים לעין, מפתה ומזמין וברגע שהוא יוגש לעובד אי אפשר יהיה לסרב לו ותמיד יהיה נחמד ונעים לקבל אותו.

החשיבות של בחירת מארזים שמתאימים לחלוקה לעובדים

בכל הנושא של מתנות לעובדים חשוב לשים לב שאין מיצוי ושעם הזמן יש התקדמות בבחירת המתנות. העובדים כבר יודעים שיקבלו מתנה ומצפים ואפילו מי שעובר תהליך גיוס או מיון לקראת השתלבותו במקום העבודה הזה ישאל בעצמו מה המדיניות של מתן מתנות או צ'ופרים לעובדים מדי פעם, שכן מארז הוא כבר סטנדרט וכל אחד רוצה לדעת על כך שהמעסיק שלו נחשב לנדיב וכזה שמעניק לעובדים מתנות בתדירות גבוהה וברוחב לב.

אביב פרסום מתמחים במיתוג מוצרים ומתנות לארגונים וחברות, כמו גם בהתאמה אישית של מארזים כך שיהיו מתאימים בדיוק לכל משרד ולכל מעסיק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here