נופש באמצע השבוע או בסופ
bignews.co.il חדשות - מלונות

לעתים עולה ההתלבטות האם להזמין נופש בסוך השבוע או באמצע השבוע. נופש בסוף השבוע מאפשר לוותר על פחות ימי חופש בעבודה, ולהיעדר לפחות ימים מהמשרד. מנגד, נופש באמצע השבוע פעמים רבות יהיה במחיר נמוך יותר, עם פחות תורים ופחות לחץ. לפניכם כמה נקודות חשובות לגבי הזמנת נופש בסוף השבוע או בימי חול – במגוון של מלונות ברחבי הארץ.

כמה סיבות לנופש אמצע שבוע

מלונות בישראל פעילים כמובן לאורך כל השנה, ולאורך כל ימות השבוע. רובם. יחד עם זאת לפעמים הנטייה הטבעית היא לבדוק רק אופציות של חופשה בסוף השבוע. וזה מובן כי מרבית האנשים עובדים במקומות עבודה שפעילים במהלך השבוע, והילדים נמצאים במסגרות, ולכן באופן טבעי קיימת העדפה לנופש בסוף השבוע. אבל יש הרבה יתרונות לנופש באמצע השבוע.

בתי מלון מורידים את המחירים עבור הזמנת חדרים באמצע השבוע, וגם הכניסות פחות צפופות והתורים קצרים יותר לאתרי שונים כמו מוזיאונים, הופעות ואטרקציות נוספות. חשוב לדעת שבתי מלון מציעים את כל הפעילויות והמתקנים השונים גם באמצע השבוע, כמו למשל הופעות, הפעלות לילדים הצגות ופעילויות נוספות, ולכן מהבחינה הזו אין הבדל בין נופש באמצע השבוע לבין נופש בסופ"ש.

נופש באמצע השבוע באילת

העיר אילת תוססת ופעילה לאורך כל השנה ואם אתם רוצים להנות מחופשה בעיר התיירות במדינה במחיר שהוא נוח יותר, ובלי הרבה תורים ולחץ – כדאי מאוד לתזמן את הנופש שלכם בעיר לאמצע השבוע. מלונות באילת גדושים ופחות עמוסים בסוף השבוע ולכן תוכלו להנות גם מרמת שירות יותר טובה, מתורים קצרים יותר למיטות השיזוף או לחדר האוכל, ומשופינג נעים יותר שדורש פחות זמן המתנה בקופות. בסופי השבוע המונים גודשים את מרכזי הקניות בעיר שמציעים קניות ללא מע"מ ולכן הרבה יותר חכם ויעיל לרכז את השופינג באילת באמצע השבוע. מה שגם שבסופי השבוע בחנויות ובמרכזי הקניות הפופולאריים יש לעתים אי סדר בחנויות הבגדים למשל, ודגמים רבים אוזלים ולכן זו סיבה נוספת לכוון את הנופש שלכם בעיר לאמצע השבוע.

באילת תוכלו להנות משפע של ברים, דיסקוטקים ומקומות בילוי שונים שפעילים עד השעות הקטנות של הלילה בימי חול, ולכן אין לכם מה לחשוש מהסיבה הזו שתימנע מכם הזמנת נופש לאמצע השבוע.

נופש באמצע השבוע בצפון הארץ

בצפון הארץ תוכלו למצוא שפע של מלונות ומקומות אירוח באמצע השבוע. קבוצות רבות של מטיילים כמו פנסיונרים, בני נוער מבתי ספר, עובדי ארגונים ועמותות ועוד – פוקדים את אתרי הצפון במהלך השבוע, לטיולים חד יומיים או רב יומיים. מכיוון שמשפחות נוטות פחות להגיע לצפון באמצע השבוע נוצר מצב שיש אתרי בילוי ומסלולי הליכה נהדרים בצפון באמצע השבוע שהם פחות עמוסים במטיילים – ושיאפשרו לכם להנות מטיול פחות צפוף ועם יותר שקט וחיבור לטבע.

מלונות בצפון מציעים חבילות ודילים שונים לאורך כל ימות השבוע, כאשר כן יש צימרים שונים לצד מקומות לינה נוספים שעשויים שלא להיות פעילים באמצע השבוע – ולכן כמובן חשוב לבדוק מראש לפני שמזמינים. תוכלו להרכיב לעצמכם נופש מהנה ומגוון מאוד במהלך השבוע בצפון הארץ. באמצע השבוע אזור צפון הארץ מציע מגוון של לוקיישנים לטייל בהם כאשר האטרקציות למשפחות עם ילדים מרווחות יותר ופחות צפופות.

נופש באמצע השבוע במרכז הארץ

במרכז הארץ תוכלו למצוא מגוון של אתרי נופש ולינה במחירים אטרקטיביים לאמצע השבוע. אירוח כפרי באמצע השבוע, או לילה מפנק באווירת מלון בוטיק הוא אופציה נהדרת. במרכז הארץ תוכלו למצוא נופש בצימר במחיר הרבה יותר נמוך  לעומת סוף השבוע, ומלונות רבים מציעים דילים משתלמים יותר במחירים מוזלים יותר לאמצע השבוע. מלונות בתל אביב מציעים דילים נפלאים לאמצע השבוע.

בתל אביב, העיר המתויירת במרכז בארץ, מחכים לכם שלל אטרקציות ובילויים לאמצע השבוע. דווקא אירועי תרבות, הצגות ופסטיבלים הם אירועים שתוכלו למצוא מגוון רחב יותר שלהם באמצע השבוע. גם בסוף השבוע תוכלו לצפות לאטרקציות נהדרות מסוג זה אך המבחר גדול יותר בימי חול. בסוף השבוע המבחר מצומצם יותר, והביקוש גבוה יותר – וזו הסיבה שלחובבי התרבות והאומנות לעיר תל אביב יש יותר מה להציע עם פחות צפיפות ועומס – במהלך השבוע.

בתל אביב יפו בכל עונות השנה לוקחים חלק יוצרים ואומנים בפסטיבלים שונים שמתקיימים בעיר במגוון לוקיישנים כמו מוזיאונים, חנויות פופ-אפ, תערוכות נעות, האנגרים ועוד, בכל העיר.

נופש באמצע השבוע בים המלח

בים המלח ובסביבה יש שפע של מקומות נופש ולינה הפתוחים במהלך השבוע ובסופי השבוע כאשר מלונות בים המלח פתוחים לאורך כל השנה. טיפ קטן שרלוונטי לאזור ים המלח ובכלל: מכיוון שקבוצות מאורגנות כמו וועדי עובדים, קבוצות גמלאים וקבוצות של מטיילים מחו"ל כמו תגלית למשל, נוטים לטייל לרוב במהלך השבוע הרי שמאוד ייתכן שלוקיישן מסוים שתכננתם לבוא לבקר בו יהיה עמוס או סגור למבקרים בודדים משום שהמקום סגור באותו היום לביקורי קבוצות. ולכן, שווה תמיד להרים טלפון ולהתעדכן מול המקומות אליהם אתם מתכננים להגיע באמצע השבוע. באופן עקרוני נופש באמצע השבוע מבטיח לכם מחירים נמוכים יותר, חדרים טובים יותר, פחות עומס ורעש ופחות זמן בפקקים, אבל כן חשוב לוודא שהמקום אכן פתוח. יש גם מקומות שמנצלים את רגיעת אמצע השבוע לשיפוצים למיניהם. זה כמובן לא משהו שקורה באופן שוטף בכל אתר אך אחת לתקופה כן נדרשת תחזוקה כמעט בכל מקום פנאי ונופש, ולכן השורה התחתונה היא שיש לוודא שהמקום אכן פתוח ומציע את כלל השירותים שלו באמצע השבוע.

ים המלח מבטיח לכם נופש של המון רוגע ושלווה לנפש, ניקיון פנימי וחיצוני והפחתת רעשי רקע ומחשבות שגרתיות. מומלץ מאוד לנצל את הנופש בים המלח לרוגע אמיתי, לא להתחייב להחזיר טלפונים של עניינין עבודה או חברים, ופשוט להגיע ולהיות נוכח ברגע. באופן הכי פשוט שניתן.

כדאי מאוד כאמור להתעדכן מול האתרים השונים בהם אתם עומדים לבקר במהלך הנופש שלכם. אתרי חדשות, מדריכי מטיילים ובלוגים שונים יספקו לכם מידע רב חיוני ושימושי. חשוב מאוד שלא להיזכר לעבור על המדריך או הבלוג בנסיעה הלום לנופש, משום שזה יכול לגרום למצב שבו תפספסו מידע חשוב וחיוני שהיה כדאי מאוד כבר לקחת אותו בחשבון לקראת תכנון המסלול למשל, שעת היציאה או הציוד שכבר העמסתם ברכב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here