סגירת חורף למרפסת

סגירת חורף למרפסת

מי לא מכיר את המראה הייחודי של מרפסות וחצרות בישראל המעוטרות עם סגירת חורף למרפסת איכותית ומעוצבת בצורה המושכת את העין? זה לא חדש שדיירים רוצים לנצל עד תום את השטח שבבעלותם וליהנות מישיבה בחצר או מרפסת גם בתקופת החורף. זה לא יוצא דופן לצאת לשתות את משקה הבוקר שלכם ביום גשום במיוחד במרפסת עם סגירה יעילה לחורף. דרך חברת חלונות קסומים magic window אתם יכולים להרשות לעצמכם להזמין ערכה למרפסת או לחצר שלכם שמסדרת לכם סגירה מצוינת לחורף.

למה צריך סגירת חורף למרפסת

  • אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של מרפסת כשיש שמש חזקה וקופחת וגם לשבת בה ללא חשש מלהירטב כשיורדים גשמים עזים. הפתרון – סגירת חורף למרפסת שתעניק לכם בטיחות ונוחות בכל ימות השנה.
  • קיימים מספר סוגים של סגירות חורף וכל אחת מהן מתאימה לסוג אחר של דירה וכמובן כל אחת מהן בעלת יתרונות וחסרונות משלה.
  • סוגי הסוככים הם מרקיזות, סוכך מסילות וסוכך קבוע.
  • סוג הסוכך הנפוץ ביותר הוא המרקיזה, בשל העובדה כי קיימים בישראל יותר דירות בבניינים מאשר וילות וצמודי קרקע עם מרפסות שמש הבנויות לגובה. סוכך זה נראה כמו מטריה והוא יכול להיפתח לצורה עיגולית בקשת מעוגלת וכן ניתנת לסגירה באותו אופן על הצירים. היא יכול להיפתח ידנית עם משיכה בחבל או לחלופין עם מערכת חשמלית הפוקדת על סגירה ופתיחה על שלט רחוק.
  • סוכך מסילות מתאימה לחצרות וגינות בבתים צמודי קרקע, והיא מסוגלת לכסות שטח רחב הרבה יותר מהמרקיזה. התשתית של הסוכך מורכבת מהרבה מסילות העשויות אלומיניום חזק ויציב שמותקנות לאורך כל הקירוי. הסוכך פועל על פי מנגנון חשמל ואפשר להפעיל אותו על שלט רחוק והן באמצעות טיימר בשבתות וחגים.
  • סוכך קבוע, ההיפך מהמרקיזה, הינו סוכך שלא ניתן להזזה או קיפול, והוא נשאר קבוע במקומו ללא שינוי כלל. אפשר לראות אותו בדרך כלל במקומות כמו בתי מלון ובמקומות בהם צריכים הגנה מפני שמש וגשם לכל אורך ימות השנה.

לפתוח לכם חלון לחדשנות

מעוניינים לשמוע עוד? פנו אל חלונות קסומים magic window  ובחרו מבין מגוון רחב מאוד של היצע בתחומי עיצוב הבית, החצר והגינה. חברה זו מספקת מוצרי סוככים סוגרים לחורף במחירים שפויים וכל זה בשירות מעולה ועבודה מקצועית ומבטיחה. למה אתם מחכים? הכינו ביתכם לחורף ותהנו גם אתם מסוככים מושלמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here