Credit: Pixabay.com

לא משנה אם אתם מנכ"לים של חברה או שאתם בוועד עובדים של ארגון כזה או אחר או שאתם מנהלים של צוות מצומצם במקום העבודה שלכם, אם אתם רוצים שהם יכירו באמת האחד את השני ויהיו בקשרים טובים יותר ממה שהם עכשיו ופועל יוצא מכך הוא שהם גם יהיו עובדים טובים יותר, אין כמו סדנאות גיבוש צוות עובדים בשבילם. למה? כי קודם כל זו יציאה מהשגרה. תמיד כשנמצאים בנוף אחר חברויות נרקמות וקשרים נוצרים. גם המנהלים יוכלו לשבור קצת דיסטנס עם העובדים שלהם וכולם ירגישו בנוח האחד עם השני. זה רווח נקי של כל הצדדים ובטח של העסק והקידום שלו.

מארזים לפסח

לפסח כולם מחכים ולא משנה באיזה רמה חוגגים אותו. זה חג שכולם מתחברים לרעיון שלו, הרעיון של חופש וחירות, לסיפור שמאחוריו ולהוואי שהוא מייצר סביב שולחן הסדר ובכלל. זה חג שכיף לתת בו מתנות ואין חברה או ארגון שלא מנצלים את הזמן הזה בשביל להודות לעובדים. יש גם אנשים רבים שנותנים מתנות לחברים או בני משפחה בין אם הם מתארחים אצלם לסדר או שלא, ואם אתם מחפשים מארזים לפסח כמתנה, אין כמו מה שמציעים ב"ציפור הנפש" – העמותה שמקדמת אמנים שמתמודדים עם קשיים נפשיים. מארזים יפיפיים ומזמינים, מתנות מגוונות שיכולות להתאים לכל אחד.

מתנות לראש השנה

כמה שכולנו מחכים לראש השנה, כמה שכולנו מחכים ליריית הפתיחה של חגי תשרי בהתרגשות… אין כמו ראש השנה, החג הראשון בלוח השנה העברי שמביע איתו כל כך הרבה חמימות ואור. זה גם חג שכולם נותנים בו מתנות האחד לשני, בין אם זה בעל העסק לעובדים ולספקים שלו ובין אם זה אנשים לבני משפחתם, לחברים או לאנשים שהם רוצים להביע להם הערכה כמו המורים של הילדים שלהם. אילו מתנות לראש השנה יש? יותר נכון לשאול מה אין… יש כמובן סטים של כלים ויש סטים של ספלים, יש ציוד משרדי מגוון שאפשר לתת ויש גאדג'טים ומוצרי מחשב שמתאימים לכל השנה ובטח שלראש השנה.

ויש את המוצרים של "ציפור הנפש", מוצרים שהם יצירות של האמנים שמקודמים בעמותה. אם אתם רוצים לתת מתנה שהיא לא רק משהו פיזי אלא הרבה יותר מזה, אם אתם רוצים להיות שותפים לרעיון חברתי מדהים זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

צרו קשר עוד היום במספר 04-8699862 ותקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here