סליקת כרטיס אשראי - חובה בכל עסק

לא מזמן בניתם אתר אינטרנט יפה, מקצועי ורציני לעסק שלכם? אתם מנסים למכור גם דרך האתר את המוצרים שאתם משווקים או את השירות שאתם מציעים? אם כך, חשוב שתבינו: אם ללקוחות שלכם לא תהיה דרך לשלם לכם, באתר או בעסק הפיזי, זה יהיה בעייתי. יתרה מכך, הלקוחות של ימינו מצפים שהתשלום יהיה מהיר ולא כולם ירצו לקנות מכם במזומן, כי למען האמת, רבים מאתנו משלמים בעיקר עם כרטיסי אשראי. זו הסיבה שבגללה סליקה של כרטיסי אשראי זה משהו שדרוש בכל עסק והגיע הזמן שגם אתם תשלבו זאת בעסק שלכם. חשבתם שזה מסובך או מורכב? לא היה לכם מושג איך עושים את זה? אם כך, כדאי שתדעו: היום שילוב של סליקת כרטיס אשראי בעסק זה אחר מהדברים הכי פשוטים שניתן לעשות, כך שאין לכם סיבה לחשוש.

איך מתבצעת סליקת כרטיס אשראי?

זה מאוד תלוי בסגנון העסק שלכם ובאופן שבו אתם מנהלים אותו. סליקה של כרטיסי אשראי יכולה להיות פיזית, כי זה יכול להיות מכשיר שבו אתם מעבירים את כרטיס האשראי, אך כמובן שאפשר גם אחרת. למעשה, בימינו, כאשר מדברים על סליקת כרטיס אשראי מדברים על סליקה מרחוק, כלומר על סליקה של כרטיסי אשראי שמתבצעת אונליין. משמעות הדברים היא שגם אם אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם אונליין וגם אם מעולם לא ראיתם את הלקוחות שלכם כי הם קונים הכול ישירות באתר שלכם, סליקת כרטיס אשראי זה משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו בעסק.

אל מי פונים לקבלת השירות?

כיוון שמדובר על שירות שדרוש כמעט לכל עסק בישראל, אנחנו רואים שיש היום לא מעט חברות שמציעות את השירות הזה. עם זאת, יש חברות שגובות עמלה מאוד גבוה על השירות הזה, מה שכמובן גורם לבעלי העסקים השונים לחשוב פעמיים לפני שהם מצטרפים לשירות. זה נשמע לכם מוכר? אתם תוהים כמה זה בכל זאת יכול וצריך לעלות לכם? אם כך, כדאי שתדעו שהפתרון הוא פשוט. אתם יכולים לפנות כבר עכשיו אל כמה חברות שנותנות את השירות הזה ולבדוק כמה זה בדיוק עולה. מה שבטוח זה שאפילו אם אתם עומדים לשלם על כך עמלה, זה עדיין משתלם, כי הלקוחות שלכם מצפים שתהיה לכם אפשרות לגבות מהם כסף באשראי. למעשה, יש הרבה מאוד אנשים שאם לא תיתנו להם את האופציה לשלם באשראי, הם לא יקנו מכם. לכן אין טעם לחשוב פעמיים וכל מה שנותר לכם זה לבחור ממי תרצו לקבל את השירות. מה שכן, חשוב לבדוק לא רק את העלות החודשית, או את העלות שתשלמו על כל סריקת כרטיס אשראי, אלא גם את שירות הלקוחות של החברה שאליה אתם פונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here