צימרים בדרום – הנופש האידיאלי
מקור FREEPIK

הנגב הוא האזור המדברי של ארץ ישראל והוא תופס כשליש מסך כל השטחים במדינה שלנו. עבור מרבית התושבים בארץ, נסיעה לנגב נדמית כנסיעה ארוכה מאוד ולא תמיד אזור זה מהווה בחירה ראשונה עבור יציאה לנופש (פרט למלונות באילת ובעין בוקק). 

אך דווקא מי שבוחר לצאת לנופש בדרום מגלה שמדובר באזור יפהפה שיש בו אטרקציות רבות. אמנם הקונוטציה הראשונית שלנו הרבה פעמים היא לחשוב על אזור הדרום בהקשר הביטחוני של האיום מרצועת עזה – אך יש באזור הזה עוד כל כך הרבה. 

הנגב כולל מסלולי טיול מקסימים במדבר, שכמוהם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ. רבים מהמסלולים כוללים גם נקודות תצפית הרריות שמהן ניתן לראות נוף חד פעמי ביופיו. מי שמחפש מעט יותר אקשן יוכל למצוא את מבוקשו באחד מטיולי הג'יפים הרבים שיש באזור. בטיולים אלה ניתן להגיע לפינות חמד נסתרות שאין שום דרך אחרת להגיע אליהן, פרט לרכב שטח. 

רשימת האטרקציות עוד הולכת ומתארכת, וכוללת את מכתש רמון, עיר הנבטים, סנפלינג ממצוקים, סוגים שונים של אירוח מקומי ועוד. מדובר במוקדי עניין שיכולים לספק הנאה לנופשים בכל גיל שהוא. 

איכות של שקט נפשי במדבר

בנוסף למקומות האטרקטיביים שאפשר לבקר בהם במהלך חופשה בדרום, ישנו גם ערך מוסף לשהות במדבר. המדבר נושא אופי מיוחד משלו, הכולל הרבה מאוד שקט. הקצב המדברי הוא שונה מהקצב של חיי השגרה הסואנים, ואנשים רבים חוזרים מנופש בדרום עם איזו תובנה חדשה על החיים שלהם או הבנה כלשהי מסוג אחר. 

המדבר הוא המקום המושלם להירגעות ולהחזרה של האיזון הפנימי לגוף ולנפש. כמובן שתמיד ניתן גם לעשות טיפולי ספא שיעצימו את התחושה הזו, אך למדבר עצמו יש השפעה קסומה על נפש האדם גם כך. 

כן, יש גם צימרים בדרום

צימרים בדרך כלל מוכרים כמקומות אירוח צפוניים, אך אזור הדרום מציע שפע של צימרים מפנקים ואיכותיים גם כן. הצימרים הדרומיים הם לא פחות איכותיים מבני הדודים שלהם בצפון, ויש בהם את אותה המידה של השקעה וטאץ' אישי. צימרים בדרום הם בדרך כלל עסק משפחתי וחם, שבו יש מודעות רבה לחוויית השירות שמקבלים האורחים. 

בצימרים רבים ניתן למצוא אבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ג'קוזי פנימי או חיצוני ואף בריכת שחייה המיועדת לאורחים. כל היתרונות האלו הופכים את השהייה בצימר למהנה ביותר. אם אתם בוחרים לנסוע לדרום כקבוצה של חברים או משפחות, תוכלו למצוא מקומות רבים בהם ניתן לשכור במקביל כמה צימרים זה ליד זה – וכך להעצים את החוויה המשותפת. 

הזדמנות לתמוך ביישובי הדרום

אמנם נסיעה לחופשה בדרום הארץ צריכה להיות קודם כל כיפית, ולא פוליטית, אך בהחלט מדובר גם בהזדמנות לתמוך ביישובים שסובלים כבר שנים רבות מאיומים. הבחירה להתארח דווקא ביישובים אלה יכולה להעביר מסר של אחווה ושותפות, מעבר לתרומה הכלכלית עצמה. 

לסיכום

בדרום הארץ יש שפע של מקומות אירוח כפריים, שבהם ניתן למצוא צימרים איכותיים ומושקעים. חוויית הטיול בנגב ובדרום יכולה לכלול אטרקציות מסוגים רבים לכל הגילאים. צימרים בדרום הם איכותיים לפחות כמו הצימרים בצפון הארץ, וכוללים לא פחות מידה של פינוק ואבזור.

חופשה בדרום היא גם סוג של הצהרה חברתית בימים אלה, ומומלץ מאוד לארוז את המשפחה והחברים ולצאת בהקדם לחופשה מדברית מרגיעה ומהנה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here