קבוצת מקסימוס השיקה מערכת לגבייה ניהול ומימון עסקאות כרטיסי אשראי בהוראת קבע

קבוצת מקסימוס פעילה מזה כשני עשורים בתחום השירותים הפיננסים לבתי העסק בארץ

ומספקת מגוון רחב של שירותים , לאחרונה הקבוצה השיקה מערכת לגבייה ניהול ומימון לעסקאות כרטיסי אשראי בהוראת קבע .

מדובר במוצר אשר מביא עימו בשורה חדשה בעולם סליקת כרטיסי האשראי.

המערכת מאפשרת לבית העסק לבצע עסקת תשלומים בהוראת קבע בכרטיסי אשראי ובכך יוצרת מספר פתרונות ויתרונות גם לבעל העסק ומאידך ללקוח אשר משלם בכרטיס אשראי במסגרת הוראת קבע .

לאחרונה חל גידול בביקוש ביצוע העסקאות בכרטיסי אשראי בהוראת קבע מצד הלקוחות.

פעולה זו מאפשרת ללקוח רכישה אשר מתבצעת מחוץ למסגרת האשראי הניתנת לו והיא איננה מקטינה את מסגרת האשראי .

בעל העסק אשר רוכש את שרותי המערכת יוכל להגדיל את מחזור פעילות העסקאות שלו בכך שיש ביכולתו  לאפשר לקהל הלקוחות המתרחב מסוג זה לבצע סליקה דרך הוראת קבע  בעסק שלו

המערכת תאפשר לבעל העסק לבצע את הגבייה ולבצע מעקב אחר העסקאות באופן שוטף החל מתאריך העסקה, פרטי הלקוח ,פרטי העסקה, מספר חודשי העסקה ועוד… באופן נגיש וידידותי למשתמש.

קבוצת מקסימוס ובכפוף לתנאיה מספקת אף מימון עסקאות בהוראת קבע ובכך בעל העסק יוכל להקדים את תשלומי העסקה  ולשפר את תזרים המזומנים בפעילות כרטיסי האשראי .

דברי תומר כהן מנהל שיווק ומכירות: "המערכת עונה על הצורך של בעל העסק והלקוח בפרט, לאפשרות ביצוע העסקה דרך כרטיס אשראי במסגרת הוראת קבע באופן מהיר ובטוח ושני הצדדים נהנים מהיתרונות הנלווים לכך".

קבוצת מקסימוס היא מחלוצי שרותי ניכיון כרטיסי האשראי בארץ וזו לא הפעם הראשונה שהיא מביאה בשורה חדשה בתחום השירותים הפיננסים לבתי העסק.

השנה קיבלה הקבוצה את חותמת האמינות של חברת דאן אנד ברדסטרייט חותמת זו מעידה על חוסנה ויציבותה הפיננסית של החברה והן על רמת האמינות מקצועיות ואיכות השרות .

דברי מיכל צוקרמן מנכ”לית החברה: ב"מיוחד בתקופה הנוכחית המאתגרת את השוק  חשוב לדעת מהי יציבותו הפיננסית ואמינותו של הגוף הפיננסי אשר עומד מאחורי העסק שלך“.

מקסימוס מספקת את שרותיה לאלפי לקוחות הנהנים ממגוון רחב של שירותים פיננסים ביניהם סליקת כרטיסי אשראי, ניכיון כרטיסי אשראי, הלוואות חוץ בנקאיות, ניכיון ציקים, מימון ציוד, מימון נכסי נדלן, מסופים אינטרנטיים, הקמת חנויות אינטרנטיות לבתי עסק ומערכת גבייה ניהול ומימון לעסקאות כרטיסי אשראי בהוראת קבע.

לפרטים: 076-8060900 , דוא"ל:   [email protected]

מיכל צוקרמן – מנכ"לית
תומר כהן – מנהל שיווק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here