credit: pixabay.com

גם אצלך כל רכישת עציץ חדש מסתיימת בסיפור עצוב? רק אלו מאיתנו שחוו את הרגע הזה, כשקמים בבוקר ומקבלים את פנינו עלים צהובים ונפולים, תזכורת עגומה לכך ששוב שכחנו להשקות כבר כמה ימים, מבינים את עומק התסכול. החדשות הטובות הן, שאינך לבד. קהילת רוצחי העציצים היא גדולה משחשבת ויש כאלו שפשוט לא בנויים כדי לנהל שגרת טיפוח קבועה לצמחי הבית שלהם. רגע לפני שמרימים ידיים ומסתפקים בהתקנת דשא סינטטי בלבד, משתלת תגל הארץ אספה עבורך כמה טיפים יעילים שנותנים המון ומבקשים מעט מאוד.

עציצים אידיאליים לסביבה הביתית

נתחיל מהתנאי הבסיסי ביותר לעציץ בריא – חשוב שנוודא שהצמח שרכשנו מתאים בכלל לתנאים שנוכל לספק לו בביתנו. בעוד שעציצים מסוימים יכולים לגדול ללא שמש כלל, אחרים יזדקקו לפחות למספר שעות של אור שמש ישיר. חשוב שנבחן את התנאים האלו לפני שנגיע למשתלה. אם בכוונתנו להניח את העציץ במרפסת הפונה לחזית מזרחית, עציץ שמתאים לחצי צל יתאים באופן מושלם לתנאים הללו. עם זאת, עציצים מסוימים, כמו ספטיפיליום למשל, עשויים להיות רגישים מאוד לשמש ישירה. מה שמאפשר שגשוג עבור צמח אחד יכול להיות מכת מוות עבור אחר. ככל שנתאים את תנאי הבית שלנו לצרכים של העציצים, כך נשפר את סיכויי ההישרדות שלהם.

בנוסף, חשוב שנקדיש מחשבה לצרכי ההשקיה של העציצים. ישנם לא מעט צמחים יפהפיים שיסתדרו מעולה גם עם השקיה פעם בשבוע ולאלו מאיתנו שלא מצליחים לעמוד אפילו בזה, אפשר ללכת על סוקולנטים או קקטוסים שנוכל להשקות לעתים רחוקות אפילו יותר. אם נקבל ייעוץ נכון ונקבל החלטות שתואמות את אורח החיים שלנו, נגלה שממש לא חייבים לוותר על צמחים בבית.

הכתובת הטבעית שלך לצמחי בית

במשתלת תגל הארץ ממתין חל מגוון עשיר של עציצי בית שישגשגו בכל תנאי ותחת כל משטר טיפוח. מפרחים אקזוטיים מעודנים הדורשים יחס בכפפות משי ועד לעציץ סנסיווריה שישרוד לנצח תחת כל תנאי, אנו כאן כדי להתאים עבורך את הפתרון המושלם. רוצה ללמוד עוד? ניתן לפנות אלינו כעת במספר 054-5470267.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here