קרדיט: Pixabay.com

רואה חשבון זהו תפקיד חשוב בעולם העסקים, שכן הוא ינהל נכון את החשבונות שלכם וידאג שלא יחסר שום פרט בענייני הכספים שלכם. רואה חשבון בנתניה, יעניק לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר באזורכם וכן גם מחוץ לגבולות העיר, ראיית חשבון היא לא דבר של מה בכך, שכן חשוב שנעסיק אדם עם רישיון מורשה ועם מקצועיות בתחום, אדם עם ניסיון ועם חדווה ומוטיבציה רבה בענייני הכספים שלנו. ענת דדוש עם וותק של מעל 20 שנה בתחום ראיית החשבון והיא מומחית ובעלת שם מכובד בתחום, עם רפרטואר מרשים בכל מה שקשור בתחום הראיית חשבון, היא תעניק לכם שירות ממוקצע וממוקסם ותוודא שאתם תהיו רגועים בכל מה שקשור לעניינים הפיננסיים שלכם.

 

מנהלם לכם את החשבונות

על מנת  שעסק בין אם הוא עצמאי או כחברה בע"מ יתנהל בצורה הטובה ביותר, יש צורך בשירותי הנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר, הם יוצרים עבורכם את השקט הנדרש ומורידים ממכם את האחריות בתחום ויעניקו לכם וגם לעובדים שלכם, את השקט הנדרש וייחסכו ממכם את הבירוקרטיה המייגעת. השירותים יינתנו במספר תחומים כגון: הנהלת חשבונות חד צידית, הנהלת חשבונות כפולה, הנהלת חשבונות גם לעוסקים פטורים, דיווחים שוטפים לרשויות המס, מעקב אחר שלמות הוצאות והכנסות, דוחות רווח והפסד חודשיים, רבעוניים וכו', ייעוץ וליווי שזהו הדבר הקריטי בשבילנו, שיהיה אדם שיהיה לצידנו וידאג למעשה שלא יחסרו פרטים ושהכול יהיה ברמה הגבוהה ביותר עבורנו.

 

הצהרת הון – חובה לכל עסק

הצהרת הון היא תהליך פשוט, אך אם לא נקפיד על החוקים הברורים שלה הדבר עלול לסבך אותנו עם מס הכנסה. בהצהרת הון, נדרש להצהיר למעשה על כמות הנכסים שלנו, כמות המזומנים, תוכניות חיסכון, הלוואות וכו', ברגע שיהיה הפרש בין מה שהצהרנו לבין מה שיש לנו בפועל כן תחל בעיה, לפרטים נוספים פנו למשרדה של ענת דדוש, ונפרט עבורכם את כל הרבדים בעייני הצהרת הון, ונעשה עבורכם את הטיפול הטוב ביותר שגם אנחנו היינו רוצים לקבל, ענת היא מומחית בתחום ועם ותק של מעל 20 שנה בתחום ראיית החשבון, לפרטים נוספים בטלפון: 050-2859505.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here