Credit: Pixabay.com

כל קבלן במדינת ישראל, מחויב להיות רשום בפנקס הקבלנים. פנקס הקבלנים הוא בעצם המאגר בתוכו ישנו כל המידע הנדרש והחשוב על קבלנים רשומים, וכן מידע על סוגי העבודות אותם הם רשאים לבצע. לכל קבלן יש סיוון שונה, בהתאם למספר פרמטרים. מדובר במידע שהוא חיוני מאוד לגורמים רבים וחובה שהוא יפורסם בפומבי על מנת למנוע עבודות עם קבלנים שאינם חוקיים.  מי שבדרך כלל נכנס למאגרים אלו הם משרדים שונים כמו משרדי ממשלה, לקוחות המעוניינים בשירות קבלני ורוצים לוודא כי אכן הקבלן עובד בצורה חוקית ורשום בפנקס וכן גם רשויות מקומיות אשר דורשות עבודה עם קבלנים חוקיים. בהם הנכם מעוניינים להיות חלק מרשימת הקבלנים המורשים, חברה הילה רישום קבלים תשמח לסייע לכם בכך.

עבודה עם אישורים חוקיים

חברות קבלניות רבות בישראל, עובדות עם עובדים פלסטיניים, אשר נחשבים לכח עבודה טוב וזול. הפלסטיניים מכירים היטב את תחומי העבודה, במיוחד כשמדובר בעבודות בניה, אינסטלציה ועוד. על מנת שהעבודה תהיה תקינה ולא יהיו בעיות מיותרות יש לקבל עבור אותם עובדים, אישורים. בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים, היא דבר נדרש, ולא כל אחד באופן פרטי יכול לבצע זאת. מדובר בעבודה ובירור בירוקרטי מול גופים שונים, וכן יש להוציא לאותם עובדים אישורים חוקיים. ישנן חברות המתמחות בהוצאת אישורים וביצוע בדיקות עבור עובדים אלו, על מנת לחסוך לכם זמן והתמודדות עם הבירוקרטיה, תוכלו לפנות לחברה כזו לסיוע.

כח אדם מאושר

על מנת לעבוד בצורה חוקית ולהעסיק אנשים במיוחד בתחום הבניה והתעשייה, יש להשיג רישיון קבלן כוח אדם. חברת הילה רישום קבלנים, היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום, ועוסקת בהשמת כוח אדם למגוון תחומים ובתוך כך היא דואגת להגיש בקשות לקבלת רישיון קבלן כוח אדם. רישיון זה ניתן אך ורק לאנשים העומדים בקריטריונים המתבקשים. רוצים להוציא רישיון כזה? פנו אל חברת הילה רישום קבלנים, ואיש צוות מנוסה ידאג לתת את המענה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here