רישיון קבלן כוח אדם
קרדיט FREEPIK

ישנם הרבה אנשים שמעוניינים לעבוד כקבלני כוח אדם או קבלני שירות. כדי שיוכלו לכהן בתפקיד זה, הם חייבים לקבל רישיון מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. גם אתם חשבתם פעם על הנפקת רישיון קבלן כוח אדם? דאגנו לבדוק מה עליכם לעשות לשם כך, והאם יש דרך שבה ניתן להשיג את הרישיון בקלות וללא הרבה מאמץ. 

תנאי סף לקבלת רישיון קבלן כח אדם

ישנם מספר תנאים חשובים, שעל אדם המבקש לקבל רישיון קבלן כוח אדם לעמוד בהם:

היעדר הרשעות 

המשמעות היא, שמבקש הרישיון לא הורשע בעבירה בכל חמשת השנים שקדמו להגשת הבקשה לרישיון קבלן כח אדם. ההרשעות האסורות מיוחסות לעבירות קלון וכן עבירות שכתוצאה מהחומרה או מהנסיבות שהובילו לכך, האדם נתפס כלא ראוי לפעול כקבלן כוח אדם. 

ניסיון 

כאשר מגישים בקשה לרישיון קבלן כוח אדם, יש דרישה לניסיון מסוים שמגיש הבקשה מגיע איתו. אם הבקשה היא להיות קבלן שירות, יש צורך בניסיון של שנה לפחות בתפקיד עסקי או ניהולי. אנו עוסקים בקבלני כוח אדם, שכן במקרה כזה יש צורך בשלוש שנות ניסיון בניהול של כוח אדם. 

שלבים בהגשת הבקשה לרישיון 

ישנם ארבע שלבים מרכזים בהגשת בקשה לרישיון קבלן כח אדם:

שלב א' – הגשת הבקשה

מעבר לתנאי הסף המחייבים, מגיש הבקשה נדרש להפקיד ערבות למשרד העבודה, וכן לצרף עוד כל מני מסמכים נדרשים, ולהגיש הכול בסיום באופן מקוון. 

שלב ב' – ראיון אישי ומבחן

לאחר שבוחנים את הבקשה ומוודאים שהנבחן עומד בתנאי הסף, הוא מגיע לראיון אישי. מי שמעוניין ברישיון קבלן שירות, צריך להפגין גם בקיאות בדיני עבודה במסגרת מבחן ידע. 

שלב ג'- המצאת משרד

שלב זה דורש השלמת מסמכים, הבאים לשפוך אור על התנאים במשרד ועל נגישותו סביבה. נוסף על כך, יש צורך בהצגת אישור ניהול חשבון בנק. 

שלב ד'- הפקדת ערבות בנקאית

הפקדה של ערבות בנקאית בהתאם להנחיות ובכפוף לתנאים המגבילים. 

אם אין לכם פנאי או רצון להתעסק עם זה, תמיד אפשר לפעול לקבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות בעזרת עורך דין ליאב מלמד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here