עיצוב פנים תל אביב

יצירת עיצוב פנים הרמוני ללא עזרה של איש מקצוע היא משימה בלתי אפשרית. עמידה באחדות סגנונית, ציוד תקשורת, תכנון פרטני, איך לארגן חלל גדול, לעשות עיצוב מסוגנן ולא לחרוג במחיר? מעצבת הפנים Racheli Weiss יודעת את התשובה לשאלה זו: לפתח פרויקט עיצוב בתים פרטיים מוכשר, שייקח בחשבון כל פרט ופרט כדי ליצור לא רק בית אמין, אלא גם נוח. היא תדע בכישרון יוצא דופן לחלק את הטכניקות הידועות להגשמת חלומות לעיצוב הפנים שלכם. תוכלו לעיין בתמונות של הפרויקטים המרהיבים של Racheli Weiss שהושלמו בהצלחה מוצגות בגלריית התמונות באתר הבית שלה.

מעצבת פנים בתל אביב תדע להתמודד גם עם בית קטן

זה נהדר להיות בעלי דירה בתל אביב, ובשנת 2022, זה אטרקטיבי ויוקרתי כפי שהיה לפני מאה שנה. מה משתנה? כמובן, עיצוב פנים. המשימה העיקרית בפיתוח העיצוב של דירה קטנה היא להפוך אותה לפונקציונלית ככל האפשר ולמקם את כל האלמנטים הדרושים בשטח קטן יחסית. בבתים כאלה יש לשלב מספר חדרים לחלל אינטגרלי אחד, למשל מטבח עם סלון וחדר עבודה. אם יש כמה מטרים רבועים, עדיף להשתמש במעברי צבע וקיבוץ רהיטים בעת חלוקת הייעוד. בניית מחיצות במקרה זה יכולה "לגנוב" את החלל. Racheli Weiss, מעצבת פנים בתל אביב הרואה בעבודתה שליחות, תציג בפניכם עיצובי בתים עכשוויים ותביא עבורכם את הטרנדים האחרונים.

דירה שכורה עיצוב ברמה כלכלית

כדי להפוך דירה שכורה למסוגננת ונעימה, בחרו את הסגנונות הנכונים. ניתן לארגן עיצוב זול של בית כפרי, למשל, באמצעות מינימליזם, הדורש מינימום של ריהוט ותפאורה. רהיטים ישנים יעזרו לגלם סגנון וינטג' או רטרו בבית, רק צריך לשחזר אותם. ובעיצוב של הסגנון הסקנדינבי, אתם יכולים להשתמש בחומרים טבעיים, כמו ענפים יבשים, עלים ואחרים.

במה אפשר לחסוך בדירה שכורה עיצוב: תוכלו לחסוך באביזרי עיצוב מסוימים, אותם תוכלו לייצר באופן עצמאי, לדוגמא, למה לקנות ציור יקר כשאפשר לקשט את הקירות בציורים של ילד? יתר על כן, אלמנטים כאלה מביאים חמימות ביתית מיוחדת לאווירה.

במה לא כדאי לחסוך: איכות החומרים. רכשו חומרים מתכלים רק מיצרנים מהימנים, כך שהתיקונים ייראו יקרים יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. חפשו חלופות, למשל, במקום לרבד אפשר לשים לינוליאום טוב. קנו רהיטים מוכנים בחנויות מותגים, ריהוט לפי הזמנה יהיה קצת יותר יקר. רק אל תבחרו בגוונים בהירים, צהובים ואדומים – רהיטים כאלה ייראו חזותיים זולים יותר, בניגוד לכהים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here