שומרים על בטיחות ונגישות בכל עסק

בין אם אתם עומדים בפני הקמתו של עסק ובין אם אתם מבינים כי עליכם לשדרג באופן משמעותי ומיידי את היבטי הבטיחות והנגישות בארגון שלכם, הרי שאתם ככל הנראה יודעים כבר את חשיבותו של הנושא ומוכנים לפעול בהתאם. פניה אל חברת מן בטיחות ונגישות תאפשר לכם להיעזר באנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחומים הללו על מנת לשמור על בטיחותם של כל העובדים שלכם, הציוד שלכם וכל באי המקום. המשיכו לקרוא וגלו עוד בנושא.

כולנו כבר יודעים, כי על מנת להבטיח את העובדה כי גם אתם תוכלו לקבל רישיון עסק, הרי שחשוב יהיה לעקוב אחר כל ההנחיות והכללים התקפים לגביכם. רישיון זה ניתן על ידי רשות הרישוי שהעסק פועל בתחום השיפוט שלה. מטרתו העיקרית של רישיון זה, היא להבטיח את העובדה כי כל הנוכחים בתחומי העסק שלכם (העובדים, המבקרים והלקוחות) יוכלו לשמור על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר בכל עת. לשם קבלת רישיון זה, יועצי הבטיחות של חברת מן בטיחות ונגישות, יסייעו לכם בכל שלב. 

עומדים בכל הקריטריונים של החוק

חשוב לציין כי מלבד הבטיחות, חשוב יהיה להעניק לכל באי העסק שלכם לינות מנגישות מירבית אשר תאפשר לכל אדם את יכולת ההתנהלות הנוחה בעסק. הנגשתם של מבנים או שירותים לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות השונות הינה חיונית ותוכל להתבצע ביעילות בעזרתו של מורשה נגישות מקצועי ומיומן. בכך תוכלו לגרום לכל אדם להרגיש מבורך ורצוי בבית העסק או הארגון שלכם. 

מתכוננים לכל מצב חירום

הוראות הבטיחות קובעות כי על כל עסק יהיה גם להכין תיק שטח. מטרתו היא לאפשר את הניהול המהיר והמאורגן של אירועי חירום מסוגים שונים. ניהול יעיל ובטוח של מצבים מורכבים אלו בזמן אמת יאפשר שמירה והגנה על רכוש וחיי אדם. על כן, מומלץ יהיה להיעזר באנשי מקצוע להשלמת התיק בצורה מדויקת, מפורטת ומסודרת. 

שינוי במבנה שלכם? היעזרו במקצוענים

חשוב לציין כי גם במידה ואתם מבקשים לבצע שינוי בנכס שלכם, החוק קובע כי עליכם יהיה לקבל מהרשות המקומית היתר בניה. תהליך קבלת ההיתר עשוי להיות מורכב ומסורבל במידה ואתם מתמודדים עמו בכוחות עצמכם. אך בעזרתה של חברת מן בטיחות ונגישות, הרי שתוכלו לצלוח את הדרך בשלום. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר באתר או במספר 052-2337718.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here