מדבקות קיר
קרדיט https://thenisha.co.il/

מדבקות קיר – פתרון עיצוב חדשני

בשנתיים האלה שבהן אתם יושבים בבית בגלל סגרים למיניהם, בוודאי חשבתם לא פעם על האפשרויות שעומדות בפניכם לעצב את הבית ולהפוך אותו למקום נעים הרבה יותר. אם חשבתם על תקציב עתק בוודאי תשמחו לדעת שיש פתרונות זולים יותר אבל איכותיים לא פחות, שיכולים לשמש אתכם בקלות בעיצוב הבית מחדש. זה גם קל ליישום ולא דורש להתלכלך או להזיז רהיטים ולכסות אותם נגד צבע, כי מדובר בפתרון עיצובי נפלא ופשוט מאוד – מדבקות קיר. אלה מדבקות מעוצבות בגדלים שונים שאפשר להדביק על כל משטח מתאים ובכלל לשנות לא רק מראה שלקירות כי אם גם של ריהוט ישן שאתם קשורים אלי ולא רוצים לוותר עליו. חברת נישה קונספט בע"מ מציעה לכם מבחר גדול של מדבקות ותמונות שיכולות להתאים לכל חדר בבית ולכל סגנון עיצוב.

לקשט את החדר בהנאה בעזרת תמונות לחדר

מלאכת עיצוב הפנים יכולה להיות מהנה מאוד כשמקבלים חומרי עיצוב כמו מדבקות מגוונות ולצדן תמונות לחדר שיש בהן ציורים ותצלומים בסגנונות שונים. התמונות יכולות להתאים לכל אחד והן מעניינות במובן הזה שהן מציעות דרך ראייה שונה של מה שאפשר לתלות על הקיר. כך שאם אין לכם רעיון מה לתלות או להדביק על הקיר והריהוט, ואם אתם לא מקובעים לגמרי על איך צריך להיות עיצוב פנים, בואו לקבל השראה ורעיונות מעולים על העיצוב החדש הבא שלכם בדירה. תתפלאו לדעת למה אתם יכולים להגיע כשאתם נותנים לדמיון שלכם לעבוד עם אמצעים מתאימים.

גם המטבח יכול להתחדש לגמרי בעזרת מדבקות אריחים

במטבח הכי קל לעצב מחדש הודות לעובדה שאפשר להדביק אותן גם על המכשירים והארונות, או אפילו להעדיף רק מדבקות אריחים אסתטיות שנותנות למטבח מראה חדש. שם תוכלו ליישם את כל הרעיונות שלכם גם במטבח שתמיד רציתם לראות. זה קל כל כך להוסיף לאריחים את המדבקות בסדר ובמספר שנראה לכם נכון – הרבה או מעט, גדוש או מינימליסט, אורבני או כפרי, רומנטי או הייטקי. יש לכם אין ספור דרכים להכניס את הטעם האישי והאופי שלכם גם לעיצוב הפנים של המטבח ולהפוך אותו ליותר מעוצב. את המדבקות תוכלו להדביק גם בחדר הרחצה ולהפוך אותו למעין ספא ביתי ואלגנטי שכיף לשהות בו ולהתפנק כמו במלון בוטיק. חברת נישה קונספט בע"מ מבטיחה לכם מדבקות איכות שנצמדות לזמן רב ושאפשר להסיר בקלות אם רוצים לרענן גם אותן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here