איזה רכב לבחור לפני שנוסעים לעשות עסקים

אז יצאנו לנסיעה עסקים במדינה זרה, בחרנו את הלבוש המתאים, התאמננו על המצגת שנעביר למשקיעים, הכל מוכן, אנחנו מוכנים. אז איך נתנייד בזמן הנסיעה במדינת היעד? תחבורה ציבורית לא זמינה בכל מדינה ברמה טובה, וגם כאשר היא מעולה – עדיף להתנייד ברכב פרטי. כשאתה מגיע למקום ברכב אתה משאיר רושם הרבה יותר רציני ובאופן כללי נראה יותר טוב.

אז אם אתם מעוניינים להשכיר רכב בחול, איך נדע איזה רכב לבחור?

לפניכם 4 פרמטרים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

תקציב

קודם כל מאד חשוב לדעת כמה אנחנו רוצים ויכולים להוציא. הכינו לכם תקציב לאחר שלקחתם בחשבון את כל הגורמים האחרים בנסיעה, את תקציב הלינה והאוכל, ואת שאר הדברים שתזדקקו להם בנסיעה הזאת, ולאחר כל אלו קחו בחשבון שגם רכב שכור צריך דלק על מנת ליסוע (אלא אם תצליחו לשכור רכב חשמלי, ואז אתם במצב מצוין!). אם הבנתם שכנראה לא נשאר לכם תקציב לרכב שכור, נסו למתוח קצת את תקציב הנסיעה ולהגיע לרמה שתאפשר לכם לשכור רכב סביר.

התאימו את הרכב למדינה

קודם כל, נגיד את המובן מאליו – תמיד עדיף לשכור רכב מתוצרת מקומית. הכל, כמובן, במידה והרכבים המקומיים נחשבים בעיניי המקומיים לאיכותיים. אין צורך להתעקש על המותג המקומי אם הוא לא נחשב לאיכותי וטוב בעיניי המקומיים. יחד עם זאת, קחו את הזמן לברר מה הוא המותג שמעביר את המסר שאתם רוצים להעביר בצורה הכי טובה בעיניי המקומיים, זיכרו שמה שנראה טוב בעינינו, הישראלים, לאו דווקא יתפס באותו אופן אצל עמים אחרים. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא מותג הרכב פולקסוואגן, שבעיניי הישראלים נחשב לאיכות גרמנית, ובעיניי הגרמנים מדובר ברכבים הפשוטים ביותר.

מה המסר שתרצו להעביר?

הזכרנו קודם מספר פעמים את העניין, אבל שווה להקדיש לו דקה. חישבו על איזה מסר תרצו להעביר, ואיזו תחושה אתם רוצים לייצר אצל הצד שאיתו אתם באים להפגש, הגעה לפגישה ברכב משלכם (גם אם הוא שכור) נותנת לכם אפשרות לשדר משהו מסוים כבר מרגע ההגעה לפתח הבנין, מישהו מצוות המו"מ בוודאי יגיע לקדם את פניכם, וכשיראו באיזה רכב הגעתם זה כבר יתחיל לייצר תפיסה מסוימת אצל המארחים.

Don't go overboard

אל תגזימו. לא משנה מה תבחרו – הגזמה מייצרת תחושה לא טובה אצל הצד השני. בין אם זה יראה שאתם מנסים יותר מדי ליצור רושם מסוים, ובין אם תיצרו רושם מוגזם לכיוון אחד, רמיזות עדינות ואלגנטיות תמיד עדיפות על אמירות בוטות מדי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here