איך אפשר לקבל הלוואה לעסק בתנאים מצוינים וללא ערבים?

הבנקים מציעים שלל הלוואות עסקיות. חברות האשראי מציעות "כסף בן רגע ובלחיצת כפתור". גופים חוץ-בנקאיים שונים מציעים גם הם פתרונות מימון מגוונים. לכאורה במאה ה-21 כל עסק יכול לקבל כל סכום שדרוש לו לצורך התרחבות, שינוי כיוון או גישור על פני תקופה שבה תזרים המזומנים בעייתי. בפועל לא קל להגיע להלוואה משתלמת באמת, ובמיוחד מתקשים בכך בעלי העסקים הקטנים – ולכן המדינה נרתמת לעזרה. לקבלת מידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל חברת ניהול נכון בראשותו של אמיר פרידברג.

ערבות מדינה – ביטחון לבנק – כסף נחוץ לעסק

למדינת ישראל עצמה אין את המשאבים הכספיים להעניק הלוואות לעסקים, ולמעשה גם לא כדאי שהיא תתפוס את מקומם של הבנקים ושל שאר הגופים הפיננסיים. תפקידה של מדינה הוא ליצור אקלים מתאים לפעילות עסקית תוססת, ולהעניק ליזמים שרוצים לפתוח עסק חדש ולבעלי עסקים קיימים תנאים אופטימליים לממש רעיונות וידע.

בהתאם נבחר הפתרון של קרן שמחברת את משרד האוצר עם מספר גופים מסחריים ועם העסקים הקטנים והבינוניים. המדינה מספקת ערבות לבנק ובכך מצמצמת משמעותית את מידת הסיכון מבחינת הבנקים – ולכן קל להם יותר לאשר לבעלי העסקים את ההלוואה הנחוצה להם.

המסלולים השונים של הקרן להלוואות לעסקים קטנים ובינוניים

הלוואות בערבות מדינה ניתנות לעסקים שטרם החלו לפעול, ליזמים שפועלים מהבית וזקוקים לסכום מסוים כדי להתרחב ובעיקר למצוא מקום שיוקדש אך ורק להתנהלות העסק, לחברות קיימות שמבקשות להתרחב כמו גם לעסקים שנקלעו לקשיי מימון ומבקשים עזרה כדי לצלוח את התקופה המורכבת. כמו כן, ישנם מסלולים ייעודיים ליצואנים, לחקלאים ולעמותות חברתיות.

הסכומים המקסימליים משתנים בהתאם למסלול: במסלול הקמה גובה ההלוואה המרבי הוא 500,000 ש"ח. זהו גם המקסימום עבור עסקים שהמחזור השנתי שלהם הוא עד 6.25 מיליון ש"ח. עסקים גדולים יותר יכולים לקבל 8% מהמחזור, יצואנים זכאים לשיעור מימון גבוה אף יותר – עד 12% מהמחזור, ובמסלול השקעות בתעשייה ניתן לבקש עד 90% מהסכום הדרוש להשקעה או 15% מהמחזור (הסכום הנמוך מבין השניים).

ההזדמנות – והדרך הנכונה לממש אותה

הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה היא הזדמנות גדולה. בכל שנה מאושרות אלפי בקשות, בסכום כולל של קרוב ל-2 מיליארד ש"ח, ובדרך כלל גם הריבית נמוכה מעט בהשוואה לעלות הלוואה ללא ערבות של מדינת ישראל. כדי לממש את קרש הקפיצה המשתלם להצלחה עסקית כדאי להיעזר במומחים בתחום: חברת ניהול נכון של אמיר פרידברג מציגה 90% הצלחה בתחום ספציפי זה וניסיון של שנים רבות בהתאמת פתרונות אשראי לעסקים באופן כללי. אם גם אתם רוצים לקבל הלוואה בתנאים אופטימליים, זה הזמן ליצור קשר בטל' 054-4597835

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here