איך בוחרים שקיות נייר לעסקים
קרדיט תמונה FREEPIK

בשנים האחרונות עוברים עסקים רבים אל שקיות נייר או שקיות בד, המחליפות בשעה טובה את שקיות הפלסטיק המזהמות. אכן, את השקיות האקולוגיות ניתן למצוא כיום בבתי קפה, בחנויות ספרים, במאפיות, בחנויות אופנה ועוד. יחד עם זאת, לפני שמזמינים כמות של שקיות נייר או בד לעסק, חשוב לבחור אותן באופן נכון.

במה כדאי להתחשב?

כאשר בוחרים שקיות נייר לעסק צריך לשים לב לכמה פרמטרים מרכזיים. ראשית, יש להבין מהן המידות המבוקשות לשקית כתלות בגודל המוצרים הנמכרים בבית העסק. כך למשל, יש הבדל משמעותי בין חנויות לממכר תכשיטים שלרוב תעדיף שקיות קטנות יחסית, לבין חנות של אופנת בוטיק שתעדיף שקיות בד או נייר המסוגלות להכיל אף יותר מבגד אחד. 

יחד עם זאת, כאשר בוחרים את מידות השקית, ולמעשה לכל אורך הדרך, צריך לקחת בחשבון את נושא המיתוג. מטבע הדברים, ככל שהשקית יותר גדולה כך יש עליה יותר "שטח פרסום" שעליו ניתן להדפיס שלל דוגמאות וכיתובים כגון לוגו החנות, סלוגן או סיסמא שיווקית, תמונות וכן הלאה. יש לזכור כי שקיות בד ונייר נחשבות ובצדק ליותר איכותיות ומכובדות, ולכן הן תורמות בפני עצמן לתדמית העסק. אז מצד אחד תרצו להדגיש ולנצל את הכוח השיווקי שלהן, למשל כאשר לקוחה מסתובבת עם שקית גדולה בקניון או ברחוב, אבל מצד שני אי אפשר להגזים. זאת אומרת שצריך למצוא את האיזון ההגיוני והאופטימאלי בין גודל השקית, גודל המוצרים והיבטי שיווק ומיתוג – ולא לבחור למשל בשקיות ענק עבור תכשיטים קטנים.

למה עוד כדאי לשים לב?

יש סוגים רבים של שקיות נייר בשלל צבעים מחום טבעי ועד לבן, וכן עם אפשרות לידיות שטוחות ותחתית מרובעות, ידית עגולה מנייר מגולגל עם תחתית שטוחה, ועוד. שוב, מה שאתם מחפשים הוא מוצר שיהיה כמה שיותר נוח בהתאם למשקל הפריטים ולשימושים האפשריים (למשל, אנשים רבים שומרים את שקיות הנייר והבד האיכותיות ומוציאים אותן לצרכים נוספים, כך שכוח המיתוג והשיווק של השקיות עוד יכול להפתיע בהמשך הדרך – אם תבחרו שקית שימושית ואיכותית).

לקבל ייעוץ בבחירה של שקיות נייר לעסק

שקיות בד ונייר מהוות כיום עולם ומלואו, בעיקר בזכות התפתחות המודעות לאקולוגיה ושמירה על הסביבה, מה שהביא להגברת הביקוש ועימו ההיצע. אכן, בעסקים רבים יודעים שהציבור כבר מעדיף מוצרים רב פעמיים, ממוחזרים ומתכלים, שפגיעתם בסביבה מינימאלית. ודווקא לאור המבחר העשיר כדאי לפנות אל בית עסק שבאמת מתמחה בתחום, לא רק מציע שקיות נייר כעיסוק צדדי. במקום שתקבלו תוכלו לקבל מעטפת שלמה, החל בייעוץ לבחירת השקיות המתאימות ועד לשירותי גרפיקה, וזאת עם מגוון עשיר מאוד של שקיות לבחירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here