איך לבחור מכונות קפה לעסקים

כשבאים לבדוק מכונות קפה לעסקים שיכולות להתאים לנפח עבודה של עסק בינוני או גדול כדאי שנשאל את עצמנו מספר שאלות שיעזרו לנו למקד את החיפוש כך שנחפש מכונה שעונה בצורה המדויקת ביותר על צרכי העסק הרבים והמגוונים, למשל:

מהו גודל המכונה?

תלוי בעיקר בשטח שמוקצה לטובת הצבת המכונה – כמה גדול ומרווח הוא, האם הוא יכול להכיל בנוסף גם פינה קטנה לסוכר ועוגיות או מקרר לחלב? מדדו את השטח שמוקצה למכונה בפינה והתייחסו אליו כאל גבול הגודל של המכונה שתרכשו.

שימוש בפולי קפה או קפסולות?

כאן השיקול שלכם קשור לעלות-תועלת מול נוחות שימוש, אם כי כיום ישנן מכונות שעושות שימוש בפולי קפה אבל לא דורשות מהמשתמש שום פעולה מלבד לחיצת כפתור שמפעילה שרשרת פעולות של טחינת הפולים בו ברגע, הפקת הקפה ומזיגה שלו לכוס, אם תרצו גם לצד חלב מוקצף. יש מכונות שדורשות מהמשתמש הפעלה של כל אחד משלבי ההכנה אבל לא בטוח שזה סוג האתגר שתרצה שהעובדים יתמודדו אתו כשהם רוצים כוס קפה.

מהו נפח הכנת הקפה במשרד?

כל משרד הוא שונה – בתרבות, בקצב העבודה, בשעות העבודה, באירוח ובהעדפות האישיות של כל עובד – לבחור מכונת קפה לעסקים יש לבחור לפי מספר העובדים במשרד יכול להיות הסתמכות על נתון חסר – יש משרדים ששותים בהם יותר קפה מאשר במשרדים אחרים למרות שיש בהם פחות עובדים – גורמים כמו תרבות ארגונית, שעות עבודה, רמת הסטרס שמאפיינת את העבודה, כמות האורחים שבאים על בסיס קבוע – כל אלה משפיעים על כמות כוסות הקפה שמכונת הקפה צריכה להפיק ביום – ולכן המדד שצריך לעניין אתכם הוא לא כמה עובדים יש במשרד, אלא כמה כוסות קפה נצרכות בפועל על בסיס יומי. ברגע שתדעו את הנתון הזה תהיו חכמים יותר בבחירת מכונה לפי רמת ההספק הנדרש.

איזה רושם נרצה ליצור?

מכונה מפוארת ומקצועית עושה רושם אחר ממכונה ביתית שלא בהכרח יכולה לעמוד בעומס העבודה שמשרד בינוני או גדול דורש. גם אם המכונה יפה ויקרה, אם היא לא תעמוד בעומס היא עשויה להתקלקל בדיוק כשמגיע לקוח חשוב והדברים הקטנים כמו מכונת קפה שהתקלקלה כך שאין איך להכין קפה הם הדברים שמהם מורכב רושם ראשוני.

לסיכום

בחירת מכונת קפה למשרד צריכה להיות מדויקת כדי לספק את הצורך האקוטי בקפה לכל יושבי המשרד ולאורחים. יחד עם זאת, יש גורמים נוספים שנכנסים למשוואה כמו מקור הקפה שברצונכם לצרוך – קפסולות או פולים, גודל המכונה בהתאם לשטח שבאפשרותכם להקצות לטובתה והרושם שהבחירה שלכם תותיר על האורחים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here