איך לבחור מכונת תספורת?
תמונה מאתר shutterstock

מכונת תספורת איכותית תאפשר לכם להסתפר בבית בצורה מקצועית, לפי סוג התספורת שאתם אוהבים. אז לפני שאתם רוכשים מכונה תנסו להבין למה היא מיועדת? לתספורת קבועה או לעזרה ראשונה. מה סוג התספורת שאתם צריכים? מהו התקציב?  ואם יש לכם את הטכניקה הנדרשת לתספורת עצמית.

דגשים לבחירת מכונת תספורת

אורך התספורת – ישנם מכונות שמאפשרות כמה דרגות חיתוך. המכונות האלו מגיעות עם אפשרות לשינוי הגודל במסרקים. לחילופין, ישנם מכונות שמגיעות עם מנגנון ידני המאפשר לשנות את אורך התספורת. 

התאמת הלהבים – למי שמעדיף תספורת באורך אחיד תתאים מכונה עם להב רחב. מי שרוצה תספורת מסוגננת ועדינה יתאים להב צר יותר. ניתן לבחור להבים בין 32-46 ס"מ.

חומר הסכין – סכין הגילוח יכולה להיות מפלדה, קרבון טיטניום ועוד. לכל חומר יש את היתרונות שלו. חשוב להתאים את הסכין לאופן השימוש והצורך.

מכונה חשמלית או נטענת – אנשים שנוסעים הרבה יעדיפו מכונה שאינה תלויה בנקודת חשמל. כך הם יוכלו להסתפר בכל מקום לאחר שטענו את המכשיר. עבור מי שמסתפר במקום קבוע ניתן להסתפק במכונה עם חיבור קבוע לשקע.

למי שמפחד מתספורת עצמית – ישנן מכונות שמגיעות עם ראש שמסתובב ל 180 מעלות. היא מתאימה במיוחד לאנשים שעדין לא פיתחו את המיומנות של תספורת עצמית ומאפשרת להם להסתפר בקלות ובנוחות.

קיצוץ זקן – אם אתם מתחזקים זקן או שפם הדורשים סידור, תוודאו שיש במכונה שבחרתם את המסרקים הנכונים. ישנם מכונות שמיועדות לאזור זה וישנם כאלו שמיועדות לתספורת אך מצורפת אליהם ערכה לטיפול מדוייק בזקן.

תחזוקת המכונה – כיום ניתן למצוא מכונות שכוללות ניקוי עצמי. ניתן לשטוף אותן במים בקלות רבה מבלי לפרק את הראשים והמסרק ולנקות בנפרד כל חלק. 

שימוש נח – לכל מכונה יש את המבנה האורגונומי שלה, המשקל שלה וצורת התספורת שהיא מאפשרת. לכן, חשוב לנסות להחזיק את המכונה, להרגיש אותה ולראות אם היא נוחה לכם לשימוש. מכונה יעילה ומשוכללת ככל שתהיה, כאשר היא מסורבלת עבורכם לא תהיה אפקטיבית. ביחוד כשמדובר בשימוש ממושך. 

לסיכום, בשוק קיימות מכונות גילוח במבחר דגמים כדי להגיע למוצר המדויק יש לאפיין תחילה את הצורך האישי. מה שמתאים לאחד לא בהכרח יתאים לאחר. לאחר שהאפשרויות הצטמצמו ניתן לבחור בצורה מדוייקת מהדגמים המתאימים. ניתן לקרוא ביקורות מאנשים שהשתמשו במכונה. דרך הביקורת ניתן ללמוד הרבה על איכות המכונה ולהחליט אם היא מתאימה. אנחנו מזמינים אתכם לנסות מכונה מומלצת של פיליפס. המכונות מגיעות בשלל עיצובים, עם ראשים משתנים, לעיצוב זקן, מכונות אלחוטיות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here